Heeeey meiden (@ Lin & Lot hihi) Mis jullie:*( Ziet er goed uit hoor, paardje doet goed dr best en zo te zien jij ook Lotte haha, goed bezig(Y) Snel weer wat afspreken he, kan misschien ook wel n keertje mee naar Emmeloord, ben wel benieuwd hoe het gaat en kan ik wel foto's maken;) Dikke kusss Jootje
gromm ik weet niet of ik komende donderdag kan mn vader kan niet(wordt lastig ) mn moeder wil niet(grommmm ) en mn broer kon ook neit gloof k miss mn zus, maar denk niet
Ja lin moeten we maar wat afspreken, kan alleen op woensdagavond want moet maandag, dinsdag en vrijdag werken en donderdag heb ik les bij de haerst, maar die kan ik natuurlijk ook wel een keertje verzetten naar woensdag, gezellig bij Lotte in de les:)
jeetje, dr is weer een oorlog gaande op de manege :s Dana heeft int gastenboek iets neer gezet... Maar eerlijk gezegd geloof ik niet helemaal dat zij dat zelf heeft gedaan... Mja, zal het gastenboek wel weer weg gaan enzooo...
Huuuuh wat vreemd zeg, da's helemaal niks voor Dana om te zeggen, zo is zij niet:S Raar hoor, zielig gewoon, en arme Dana natuurlijk zij is hier de dupe van! Nou *dag dag gastenboek*:S
Haha idd... Leuk man, heb een zadeltje voor de paarden van Mulder (mn baas) kan ik dus ook rijden, echt leuke beestjes. Heeft die normaal voor de kar lopen (Gelderse paardjes) en heb er vanmiddag voor t eerste opgezeten en Mulder ook sinds 20 jaar, was wel weer wennen hahaha *lol*
Goedemorgen... Volgens mij staat heel duidelijk in de regels dat offtopic gaan hier niet hoort! TS, gezien je zelf ook fanatiek aan het slowchatten bent zet ik je topic op slot.