miesie schreef:Heerlijk om te zien ditJullie zijn echt een mooie combinatie en je hebt echt een prachtig dier onder je kont
dankje! die van jouw mag er ook wezen hoor!! (ff in je profiel gekeken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
miesie schreef:Heerlijk om te zien ditJullie zijn echt een mooie combinatie en je hebt echt een prachtig dier onder je kont
Henrieke schreef:Ik ben nog steeds benieuwd hoe oud ze is, of heb ik er al overheen gelezen?
FRIESELIEN schreef:MINPUNTJES?waaar?
Gekkerd , weet je hoe mooi je paard loopt! niks geen minpuntjes aan te herkennen vind ik!
Mooie haf hoor,
xx
Louiza schreef:Coentjuh schreef:Wauw, wat een leuke combi! Je hebt haar lekker aan het lopen zeg. Knap ook dat commentaar wat je er zelf bij zet, van achterbeen sus of hals zo.. Kan je ook niet een keer commentaar over Coen en mij daarop geven, vind dat zelf altijd zo moeilijk!
Foto's zijn super
dankjehaha ik denk dat iedereen altijd wel commentaar heeft op zichzelf
t kan altijd beter natuurlijk
Coentjuh schreef:
Sorry beetje fout neergezet, heb op mezelf ook veel commentaar.. maar ik bedoel die dingen van te lang in de hals, achterbeen sus of voorbeen zo.. haha nou als ik weer een keer een HAW topic heb, moet je maar is ff commentaar komen geven
Veel succes nog met deze knapperd!
sukidayo schreef:leuke site trouwens...waar ga je trouwens de hbo fotografie doen in Amsterdam? HVA?
Ludora schreef:Potverdorie wat heeft die haflinger een beweging. Dat achterbeen op iedere foto !!!Hie is menig KWPN eigenaar jalours op !!!
Ze wordt idd af en toe wat lang, maar voor dit niveau is dat dus absoluut nog niet storend !!! Je hebt een mooie zit, het enige puntje wat ik zie is dat je been vaak achter de singel ligt (binnenbeen) dat vind ik voor het hele mooie plaatje echt jammer.
Prachtige haf !
MissToseland schreef:zo gave haflinger heb jij onder je kont zeg!
prachtige foto's!
heb het probleem meestal ook
sta ook altijd achter de camera
Javelin schreef:Wat een waanzinnige mooie foto's
Jullie zijn een perfecte combinatie. En je haf is om te![]()
En ach minpuntjes hebben we allemaal wel maar ik vind het voor het beeld niet echt storend.
Succes jullie