Bedankt voor al jullie leuke reacties!!!!
We gaan na de winter Z2 starten. wanneer precies weet ik nog niet. misschien ergens in mij?? het hangt een beetje af hoe ze alles op gaat pakken. het gaat dan voornamelijk om de vliegende wissel. ze springt hem nu goed als ze er goed van achter uit aan is. maar wel alleen nog in de hoek. en uiteindelijk moeten we hem kunnen plaatsen waar we willen.
maar we hebben alle tijd!! ze is pas 9 en we kunnen toch niet meer verder na het Z2 dus we doen het rustig aan
Nouks
Citaat:
@ nouks
Wow, wat een vertrouwen heb je dan in de ruiter als je als paard met zulke manen gewoon stom doorloopt
(Kan me niet voorstellen dat 'ie zo veel ziet )
haha ze ziet gelukkig nog genoeg om van dingen te schrikken
kaleightje
Citaat:
mooi hoofdstel ook wat voor een is het?
een Kieffer
http://i33.photobucket.com/albums/d67/n ... as0011.jpg (hier een foto)
Berdien
Citaat:
Wat een gave foto's zeg! Spectaculaire Haflinger ook, wat een plaatje!
Op de foto's lijkt het of je benen wat afsteekt. Maar dat kunnen ook moment opnames zijn
ik vind dat idd ook op sommige foto's zo lijken jah! ik weet niet of dat nou door het moment komt of dat ik dat echt steeds doe. denk ook dat het misschien een beetje te maken heeft dat amigo zoo breed is dat het moeilijk is om je been echt mooi langs haar lichaam te laten vallen. maar ik ga het is aan me instrutrise vragen want ben er wel heel erg benieuwd naar!
bedankt in ieder geval!