@CD, met Josien gaat het prima. Het zijn nu echt de laatste loodjes, maar het valt nog zeker niet tegen.
@Helene, dit is idd L (B reeks in Belgie). Ook bij ons is dit best een dikke afsprong het water in, maar op een NK mag dat ook wel. Maar het L heeft wel vrijwel altijd een insprong, zelfs in het B is dat al vaak zo.
@Apple, Laquinta kan denk ik zeker het M aan, maar ik wil eerst de dressuur nog een stuk verbeteren.
@laquintatje, ik geef de knuffel door.
@Mickey, leuk dat het je opvalt dat hij zo verandert. Ik heb veel dressuurwerk gedaan, en hij wordt een stuk bespierder.
@Talida, had Tal maar naast Laquinta gezet in Vlietlanden Maar wil jij wel dat Tal vrolijk de M cross gaat doen
@pasi, ik weet nog heel goed dat ik weer rechtop krabbelde en de L sprong voor me zag, en bedacht "verdomd, het gaat nog lukken ook". En daarna maar sturen om naar rechts te gaan
@Sylvia, ik vind vooral die eerste foto echt geweldig
Laatst bijgewerkt door Lielle op 07-11-06 10:31, in het totaal 1 keer bewerkt
@Talida, had Tal maar naast Laquinta gezet in Vlietlanden Maar wil jij wel dat Tal vrolijk de M cross gaat doen
Komt ze nu mee Ach, als Tal van te voren zegt dat ze makkelijk een M cross springt, zonder enig twijfel, dan doe ik mn oogjes wel dicht, mn handjes aan een plukje manen, en dan komen we die oefencross vast wel door
Erg mooie foto's. Vooral die laatste is super! En je ziet dat je paard het allemaal erg leuk vind, constant die oren naar voren, geweldig. Als ik deze foto's krijg ik toch ook wel kriebels; ik hoop zelf ook een leuk paard te kopen waar ik sgw mee zou kunnen starten (en ook wel endurance maar ik geloof dat mijn hart toch meer bij springen ligt en sgw lijkt me helemaal kicken!!!!! )