Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

onder haar lijkt het echt een grote pony
En dan is het een welsh a? 

Het zien er beide redelijk temperamentvolle dingetjes uit en je ziet gewoon dat deze twee nu al op elkaar ingespeelt zijn en elkaar voor 300% vertrouwen.
AlShaquab schreef:Foto's zijn erg onvriendelijk![]()
Ik zou zo'n kleine meid niet meteen laten ''springen''
Voor zover we het ''springen'' kunnen noemen
Er staat wel: een echte crossdame, blijven rechtop zitten![]()
Zoals je ziet wordt de pony erg in de mond getrokken op de momenten boven de 'sprong' maar ook tijdens het gewone rijden
Ik zou haar sowieso nog vele lessen laten nemen voor dat je aan 't echte werk gaat beginnen!
Zeer brave ponny dat die dit allemaal toelaat
AlShaquab
!
En er zijn maar 2 foto's waar de teugels wat strakker staan, dus mishandeling kwam absoluut niet in mij op toen ik naar de foto's keek! Ik zie alleen een meisje wat heel veel lol met haar pony heeft. Die beentjes zwaaien echt alle kanten op

MissBonny schreef:AlShaquab schreef:Foto's zijn erg onvriendelijk![]()
Ik zou zo'n kleine meid niet meteen laten ''springen''
Voor zover we het ''springen'' kunnen noemen
Er staat wel: een echte crossdame, blijven rechtop zitten![]()
Zoals je ziet wordt de pony erg in de mond getrokken op de momenten boven de 'sprong' maar ook tijdens het gewone rijden
Ik zou haar sowieso nog vele lessen laten nemen voor dat je aan 't echte werk gaat beginnen!
Zeer brave ponny dat die dit allemaal toelaat
AlShaquab
Hmm. Ik geloof niet dat de ouders dit zullen toelaten als ze de pony niet te vertrouwen is hoor! Wat iemand anders al zei, je ziet dat ze op elkaar zijn afgestemd en elkaar vertrouwen..Sorry vind deze reactie een beetje overdreven! Je ziet trouwens ook dat de pony totaal geen hinder heeft van het zo hard in de mond trekken, want hij blijft gewoon vrolijk door lopen! Volgens mij vind de pony 't allemaal prima en zo te zien heeft hij er veel lol in!
Armaris schreef:Pony is lekker afgestompt en probeert bekkie open te doen uit onrustigheid maar kan het niet omdat het lekker dichtgesnoerd is door de sperriem.
Ik vind het geen zicht,zo jong en al zo trekken![]()
Ben het roerend eens met AlShaquab,mijn verzorgpaard zou het meisje er allang afzwiert hebben