Even een reactie op een aantal van de posts.
Ik snap best dat sommige mensen na het zien van de uitzendind mij niet geschikt vinden voor een jong paard. Maar dit is niet mijn eerste jonge paard, heb er hiervoor al twee eerder opgeleid en niet zonder succes. Word af en toe wel een beetje moe van de opmerking als: "je hebt geen ervaring" of "je bent te angstig".
Ervaring heb ik meer dan genoeg, zoals ik al eerder zei heb ik al twee jonge paarden opgeleid, dus ik weet heus wel waar ik mee bezig ben. En ja ik ben inderdaad geen held, zeker niet op vreemde paarden. Ik ben niet gewend om verschillende paarden te rijden en ben op een vreemd paard dus wat afwachtend. Wat een hoop mensen vergeten is dat ik wel op jonge paarden moest stappen die nog niet veel gewend waren en voor het eerst van huis waren. Tel daar nog eens bij op dat Hans Peter Minderhoud en Anky van Grunsven en een complete cameraploeg in het midden staan en bedenk dan eens hoe jij je zou voelen. Dan heb ik het nog niet eens over het feit dat ik al 7 maanden haast niet had gereden en dus weer even moest wennen, maar was dit niet het geval geweest dan nog had ik het behoorlijk spannend gevonden.
Het eerste paard had echt geen fijn karakter, was niet alleen mijn mening maar ook die van Anky en HP. Dus dat gaf ook niet echt een boost aan zelfvertrouwen.
Maar als ik dan naar deze foto's kijk vind ik dat het hartstikke goed gaat. En dat ik mijn paard al heel fijn aan het lopen heb. En ik denk als dat hele programma niet was gemaakt en mensen alleen deze foto's hadden gezien dat ik dan nooit de reacties had gehad dat ik niet genoeg ervaring heb voor een jong paard.
Dus wat is nou precies hetgeen dat jullie willen zien??????? Niet als commentaar op wie dan ook, maar ben nou wel eens benieuwd naar onderbouwde reacties op deze vraag