Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MissDreamer schreef:thnx!Nou ik bemoei me er ook even mee hoor... (en ja ik weeg 60 kilo en heb maatje 38, maar dat terzijde)
In de discussie over het wel en niet te zwaar ga ik me niet mengen. Neem aan dat je zelf ook wel 'rekening' houd met je gewicht. Voorlopig vind ik dit een stuk vriendelijker en fijner beeld dan de gemiddelde fototopics hier. (en nee hier spreek ik níemand persoonlijk mee aan...)
Geweldige opmerking trouwens Pubelia
pubelia schreef:dank je wel, en ik ben her er helemaal mee eens, maar ja sommige mensen steken hun kop in het zand en vinden het fijn om andere mensen naar beneden te proberen te halen...
Ik reageer straks wel, ik ga haar weer lekker met mijn klotsende vet ff rijden haha
karin1986 schreef:Heb je het hele topic door gelezen?pubelia schreef:dank je wel, en ik ben her er helemaal mee eens, maar ja sommige mensen steken hun kop in het zand en vinden het fijn om andere mensen naar beneden te proberen te halen...
Ik reageer straks wel, ik ga haar weer lekker met mijn klotsende vet ff rijden haha
Misschien steek je zélf wel je kop in het zand!
Maar iig, wil je niet zulke reacties uitlokken dan moet je niet zo'n topic plaatsen op bokt. Zo is heel bokt nou eenmaal, daarom plaats ik ook géén foto's op HAW. Geen zin in commentaar, want dat krijg je en daarom plaats je ook foto's.
Ik ben blij dat het jou niet kan deren, en ik ga hier ook totaal geen commentaar over geven. Het commentaar van anderen zegt genoeg lijkt mij.
Mooie haflinger!
pubelia schreef:Ben ik weer!!
Ik merk dat mensen denken dat ik geen rekening met het paard houd.
1. ik stap altijd met stoel op, 2 ik probeer altijd te controleeren of mijn zadel idd niet sheef hangt, en dat heb ik idd geconstateerd dat het zadel mischien wel niet meer past, 3 ik ga al altijd naar voren als mijn paard galopeerd, en nee 4 ik galopeer bijna niet in de bak ivm overbelasting door de bochten heen,5, net zo als vandaag onder het rijden merk ik dat er een ijzer onderuit is gegaan, wat doe ik: ik stap af en longeer haar uit ipv van dat ik er zelf weer op ga zitten en door rij. Nee sorry ik let absoluut niet op mn paard![]()
ff iets over het vet klotsen, let eens op de dikkere mensen als die rijden, dan merk je al gauw dat vet helemaal niet klotst!! vooral niet op het paard. Ik ben overgens ook bezig met lijnen, ik ga 3 keer in de week 1,5 uur naar de sportschool. en helaas het helpt nog niet echt, dan werkt zo'n topic als dit alleen maar nog meer tegen.
Dus mensen oordeel eerst over je zelf totdat je over een ander oordeelt!!
Nu wil ik graag alleen nog maar reacties over mijn rijstijl!! ik heb wel een filmpje waar ik aan het werk ben maar dat ik wel in stap, krijg hem ook nog niet geupload....
Citaat:en ik laat niet mezelf van bokt afkafferen omdat ik dik ben. Ik ben misschien rondom slank, maar ik heb even veel rechten als slanke mensen om foto's hier te plaatsen
Charos schreef:Mijn opmerkingen zijn absoluut niet bedoeld om de TS af te kraken.
De link die ik gaf www.buitenzinnig.nl ging NIET over de boomloze zadels maar over de gewichtstabel die er staat. Daar stond oa. dat een haflinger 16% van zijn eigen gewicht kan dragen daar is onderzoek naar gedaan.
Saskiaah schreef:Ik heb ook 't idee dat je haf t er erg moeilijk mee heeft omdat ie zo zweet? En heb idd ook 't idee dat je niet goed in t zadel past.. maarja kan je dan niet beter gaan longeren ofzo? Wel leuk paardje!