Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Relaxed schreef:Ziet er netjes uit! Let wel op je voeten, zijn af en toe wat naar buiten gedraaid en hak wat hoog... Je hebt ook wel megalange benen haha!
Carlolover schreef:heel mooi paardje loopt erg netjes, nog veel plezier met de wedstrijden!
Issy schreef:jeetje dat word echt nachtwerk met die wedstrijd tijden in Ameide. Ik geloof dat ik mijn avondplannen ook moet wijzigen, nou dan moet T. maar naar de manege komen hahaha.
Mactime schreef:Heey! Het ziet er heel goed uit en vooral die eerste detailfoto is erg mooi!
Je houding is goed maar viel me wel op dat je erg ver achterin het zadel zit!
WenndiY schreef:Leuk setje ook..
Elaine schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik alleen je eerste post heb gekeken, dus als ik dubbel vraag.. sorry!
Wie zijn haar (voor)ouders?
Ze loopt schitterend bij je, ik vind het trouwens goed dat je laag (2de foto) en hoog door elkaar oefend.. qua halshouding.
Katja schreef:Ziet er goed uit, je aanleuning lijkt vanaf de foto's heel erg mooi. Ik heb wel 1 kritiekpuntje je kinketting zit niet helemaal mooi. Hij zit nu van buiten naar binnen door de haak en als je hem van binnen naar buiten erdoorheen doet ligt hij mooier vlak.
Klinkt een beetje wazig zo maar ik hoop dat het duidelijk is anders zoek ik een foto op om het te verduidelijken.