Kaja schreef:Tot welk niveau is het paard opgeleid??
Geen idee..
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kaja schreef:Tot welk niveau is het paard opgeleid??
Mr_Mikey schreef:Kaja schreef:
Dat maakt toch niets uit??
Vind ik een beetje errug L*llig
yousra schreef:Wat zijn jullie kinderachtig, gewoon om te kotsen!
yousra schreef:Wat zijn jullie kinderachtig, gewoon om te kotsen!
Tulandro schreef:Volgens mij was er een professionele ruiter die dit paard verder heeft opgeleid voor de verkoop, maar ik weet even niet meer wie.
Tulandro schreef:Volgens mij was er een professionele ruiter die dit paard verder heeft opgeleid voor de verkoop, maar ik weet even niet meer wie.
Kaja schreef:[***] schreef:Wat zijn jullie kinderachtig, gewoon om te kotsen!
Mr_Mikey schreef:Kaja schreef:Nou je ziet mij niet rellen hoor en de rest ook niet, dus volgens mij valt er niets te temmen...
Het is gewoon opbouwende kritiek... Dat mag toch?
Heb het over een ander topic waarin jullie dit bespreken..
Tulandro schreef:viewtopic.php?f=34&t=650217&p=18358005&hilit=#p18358005
check dit!!! even goed lezen, dan zien jullie dat ze t over ons en prommessa hebben!! wat triest zeg...
Kaja schreef:
Goh volgens mij doen jullie precies hetzelfde...Tulandro schreef:viewtopic.php?f=34&t=650217&p=18358005&hilit=#p18358005
check dit!!! even goed lezen, dan zien jullie dat ze t over ons en prommessa hebben!! wat triest zeg...
Kaja schreef:Maar goed dat terzijde... ik kwam hier niet om te rellen, gewoon om een reactie te geven op de foto's, als opbouwende kritiek... en dat mag...
Blijkbaar valt dat niet goed dus...
Elaine schreef:Nou meis, netjes gereden hoor! Ik heb stiekem nog even staan kijken en het zag er schitterend uit!
Maandag bij je zus in de les ook trouwens.
Op de reacties hierboven zeg ik alleen: laat een ieder in zijn waarde. De mensen met de grootste mond plaatsen meestal zelf geen (rij)fotos vanwege angst voor commentaar.
Dit paard is niet makkelijk om te zitten (dat zie je irl) en ik vind dat beide zussen het prima doen, het is geen makkelijk paard!
Ga zo door meiden!
Riant schreef:Ik vind het commentaar weldegelijk van meeerdere personen nuttig over de combinatie.
En ik denk ook zeker dat de ruiter daar wat mee kan. Iedereen vind het een erg aansprekend dier en de meesten vinden dat de combinatie nog wat punten heeft die werk nodig hebben ..
Hij is fors op de hand, niet fijn ontspannen maar wel duidelijk een dier met potentie .. wat is daar mis mee ..
ik zou zeggen doe er je voordeel mee.