foto van mij

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Llewella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 14:27

Nou had ik vannacht dus al hier gepost maar helaas moet Bartvb zonodig ineens verhuizen Knipoog

Maarre Ik ben dus geen Gothic, ik ben just Llewella, gewoon lekker mezelf Lachen
Maar van de week kwam ook al ter sprake dat ik qua look nog het meest naar gothic kan neigen.
Wel hou ik heel erg van mooi en barok, ik wil ook ooit nog eens zo'n mooie barokke jurk, en dan mooi foto's maken in het bos, of het liefst nog op een barok paardje met wapperende manen Lovers

Maar hier een paar webcam pics van mij

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En wat maakt het uit hoe je eruit ziet, als je jezelf er maar lekker bij voelt, daar gaat het om Lachen

En mensen, laat elkaar aub in elkaars waarde, ik vind het altijd zo eigenaardig waarom iemand zich druk maakt om andermans uiterlijk.

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 14:46

Ik vind de foto´s op zich mooi, maar gotic is niet zo "mijn ding".
Dat wil natuurlijk niet zeggen, dat ik de persoon die zich zo kleed/opmaakt ook niets vind. Iemand is gewoon aardig, of is dat niet Scheve mond ! Kleding en make-up zijn maar de buitenkant hoor Knipoog !

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 15:38

Maargoed het slaat nergens meer op dus kan beter een slotje opkomen...

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 16:40

Hele leuke foto hoor!

Ik vind dat iedereen hier gruwelijk loopt te miepen. Ik vind idd van die opgetutte 'prutsmutsen' met superkorte topjes en tien lagen make-up een stuk aardig.

Ik ga met een aantal mensen om die ook naar gothic neigen, en 2 daarvan het echt zijn. en laat ik nou op 1 zo'n 'echte gothic jongen' verliefd geworden zijn..

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-02 18:18

bovendien hou ik ook wel van gothic muziek als After Forever, Tristania, L'Ame Immortelle enz...maar ik hou eigenlijk van alle metal Lachen

*imke*

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 22:00

nou laat ik mijn mening even geven ik vind het geweldig echt waar maar bij ons in rotterdam heb je ook zo een zaakje black widow is echt te gek daar alleen een beetje erg duur maar je moet het er maar voor over hebben toch??

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 00:15

Metallica hard-rock... Nu wel ja Verdrietig
Vroeger waren ze nog tof Lachen