Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
casperrr schreef:ik vind het echt hele mooie paarden! echt leuk dat je daar op rijd, maar ik ben het vrij eens met het commentaar hier over in de krul lopen en te vroeg met springen enzo alleen daar ga ik maar niet dieper op in anders word het ook weer zo afgezaagd als iedereen het zegt. en ik neem aan dat de TS het zelf moet weten of het goed is voor haar paard of niet, zo niet dan komt ze er vanzelf wel achter!
MISTRAL94 schreef:Gut gut het is weer zover, de beste stuurlui staan aan wal![]()
Vooral die eerste vind ik een leuk dier, werk je niet meer op de S-hoeve?
Love_Blinkey schreef:casperrr schreef:ik vind het echt hele mooie paarden! echt leuk dat je daar op rijd, maar ik ben het vrij eens met het commentaar hier over in de krul lopen en te vroeg met springen enzo alleen daar ga ik maar niet dieper op in anders word het ook weer zo afgezaagd als iedereen het zegt. en ik neem aan dat de TS het zelf moet weten of het goed is voor haar paard of niet, zo niet dan komt ze er vanzelf wel achter!
Hmzz jij geeft commentaar terwijl jij met je fries hetzelfde rijdt? Mag jij zelf weten je hebt ook een heel mooi paardje en leuk dat je mam drop gaat maar jammer dat je wat over in de krul tegen mij zegt..terwijl jij dezelfde soort fotos hebt
FlynnlOver schreef:Als een Pony nog maar 2,5 maand onder het zadel is zou ik er nog nooit mee gaan springen..
Maargoed dat is mijn mening!!
Verder zijn het leuke en mooie paardjes. Vraag er niet teveel van!
Citaat:Wat denk je wat die proffesionele stallen allemaal doen? Dat die wachten tot het paard een aantal jaren onder het zadel is?
FlynnlOver schreef:Citaat:Wat denk je wat die proffesionele stallen allemaal doen? Dat die wachten tot het paard een aantal jaren onder het zadel is?
Het is mijn mening ik zal het gewoon nog niet doen.
En mij kan het zowiezo niks schelen wat proffesionele stallen doen, ik doe gewoon wat ik denk dat goed is.
Maargoed, Wie ben ik
magli schreef:@ Mistral. En wat gebeurt er met al die professionele paarden die veel te vroeg worden opgeleid en te zwaar? Die sterven vroeger, en hun lichaam is een wrak!
Nikkii_Lisa schreef:Hey Wobke!:wave:
Wat een ontzettend hoog kwijlgehalte hebben die paarden zeg! Bofkont!
Ja, volgens mij heb je er zelf niet veel over te zeggen of ze moeten springen of niet he? Handelaars nemen nou eenmaal niet de tijd als een particulier dat doet.. Helaas..
Nog heel veel succes met de jonge schoonheden
egnie schreef:Ik vind het er ook goed uitzien. De paarden lopen netjes en zijn zo vanaf de foto's erg braaf. Over het te diep lopen waag ik mij niet aan. Zijn namelijk jonge paarden en elk paard zijn/haar eigen houding.
Een sprongetje maken super... Snap het commentaar niet zo goed... Door een sprong te maken laten ze de rug vaak lekker los en dit ziet er niet uit als overvraagd. Dit kan in mijn ogen minder kwaad dat het in den treure longeren op een kleine cirkel... (dat is namelijk pas funest voor de gewrichten)
Ik vind de reacties dan ook een beetje misplaatst. Ok iedereen zijn eigen mening, maar vertel mij eens wie wacht er zo lang voordat ze een keer een sprongetje maken.
Trouwens Gert van het Hof al eens aan het werk gezien?? (hoop dat ik de naam goed heb) Vorige jaar ben ik bij een clinic van hem geweest en de paardjes die hij daar zadel mak maakte (DUS VOOR DE EERSTE KEER EROP) sprong hij ook mee. Nee, niet huizenhoog gewoon een laag sprongetje... Was in zijn ogen juist goed voor een jong paard....
Heel veel succes met je ontzettend leuke paardjes....
iloverani schreef:misschien beetje vaag maar een paard die 3x onder zadel is aan de teugel laten lopen? en een paard net onder het zadel springen??
iloverani schreef:misschien beetje vaag maar een paard die 3x onder zadel is aan de teugel laten lopen? en een paard net onder het zadel springen??