Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
slimmerik schreef:MissJ schreef:Hij wordt gewoon met de kin op de borst getrokken hoor.
En als er dan een rel van komt snel klagen op HK topicDit wordt ook gelezen door mensen die jullie niet kennen !!
KarinvdM schreef:
Wil je daar ook graag meedoen?
slimmerik schreef:Nee, maar niet doen......beetje slechte ervaring voor jullie. Maar bedankt voor het aanbod.
KarinvdM schreef:slimmerik schreef:
En als er dan een rel van komt snel klagen op HK topicDit wordt ook gelezen door mensen die jullie niet kennen !!
Wil je daar ook graag meedoen?
Ik vraag me af war het Shetlandersbevrijdingsfront nu is? In andere topics wordt er genoeg afgezeverd en nu zijn ze stil? Vreemd.
Ik heb nog wel een plekje voor Alfje, neem hem vrijdag maar mee Sjoert!
Liezel1 schreef:[
dat viel mij dus ook op.. als iemand van 12 dit topic had gestart was het heel anders verlopen vermoed ik zo....
[/quote]
helga schreef:
fotograaf, je hebt prachtig plaatje neergezet, dit spreekt boekdelen.
lig hier nog in een deuk van het lachen
annepanne schreef:Waahaaha ik dacht al wat voor een penny heeft dat nou weer bedacht, nou ja jij dus! Maarre hoe zal ie twintig jaar geleden dan geweest zijn als ze hem toen hadden willen inrijden.. Gna gna.
slimmerik schreef:En als er dan een rel van komt snel klagen op HK topicDit wordt ook gelezen door mensen die jullie niet kennen !!
Sjoert schreef:MissJ, dat zie je verkeerd.
Hij doet dat met opzet.
Jij hebt zeker geen verstand van Shetlanders...
MissJ schreef:slimmerik schreef:En als er dan een rel van komt snel klagen op HK topicDit wordt ook gelezen door mensen die jullie niet kennen !!
Maar liefje, ik ken jou toch al lang?
slimmerik schreef:Ja daarom dus, ik ken jou geloof ik ook dus ik val er niet echt over maar ik heb van die dingen zien gebeuren en omdat te voorkomen hè !!
Ann schreef:Wat een geweldig paardje!Ik heb diep respect voor het meisje dat er op blijft zitten
![]()
Is hij echt 23?! Pittig dier hoor