Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
stef schreef:ik kan best pbtjes plaatsen die ik zelf geschreven heb, als ik pbtjes van jou naar mij ga plaatsen is het inderdaad een ander verhaal.
Over het normaal doen, volgens mij ben ik nogsteeds de enige die hier normaal reageert, gewoon rustig, niks aan de hand, maar goed.
Wat ik hiermee wil bereiken obsession? dat nath mijn woorden verdraait. Ik heb namelijk nooit gezegd dat jamaica zou flippen als ik dat met haar zou doen
Citaat:Trouwens Mirte ik weet niet of je mij bedoeld maar obsess is nog maar L1 en die is al 6 jaar omdat ik hem te groot en te jong vond om al meteen concoursen te rijden!
flair schreef:Nou ja, ok, ik ben juist blij met kritiek. Het moet alleen op een normale manier tegen me gezegd worden. Maar meningen verschillen.
Zoals al eerder gezegd werd ook, er hoeft toch niet altijd alleen maar gezegt te worden: mooi koppie, leuk paardje, loopt geweldig.
Net zoals ik op mijn topic het advies kreeg om mijn zadel wat verder naar achter te leggen zodat Flair meer bewegingsvrijheid krijgt. Nou vind ik niet dat mijn zadel ter ver naar voren ligt maar ik kan het wel proberen.