Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dinniej schreef:Is dit in Bennekom?
Ik ben er namelijk ook een keer geweest met mijn zusje van 2,5, die was ook gehandicapt
Ik vind het echt prachtig dat zoiets bestaat

Elisah1989 schreef:Bij de Manege Zonder Drempels doen ze het met Tinkerswel mooi ja!
maar dan moet je wel bijzonder rustige paarden hebben
Dinniej schreef:.Elisah1989 schreef:Bij de Manege Zonder Drempels doen ze het met Tinkerswel mooi ja!
maar dan moet je wel bijzonder rustige paarden hebben
) maar kan het wel eens na vragen
Moonlight20 schreef:ik heb het ook op de televisie gezien. ik vin het echt knap!
Ellebelletje schreef:Ik heb hier zelf ook mee gewerkt op een speciale stichting voor mensen met een handicap en heb zelf ook eens ervaren hoe het is om op de warme paardenruggen te liggen!
Heerlijk!!!
Die gezichten van de kinderen/mensen wanneer ze genieten is onvergetelijk, en zeker de moeite waard!!!
superhaffies schreef:Ellebelletje schreef:Ik heb hier zelf ook mee gewerkt op een speciale stichting voor mensen met een handicap en heb zelf ook eens ervaren hoe het is om op de warme paardenruggen te liggen!
Heerlijk!!!
Die gezichten van de kinderen/mensen wanneer ze genieten is onvergetelijk, en zeker de moeite waard!!!
bij welke stichting heb jij gewerkt?