1e × met Stang&Trens op GP-Paard!!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Cupcake

Re: 1e × met Stang&Trens op GP-Paard!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 16:55

leuke foto's.
En tis een erg knap paard.

woppiedoppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 17:50

Hoi,

Voor je eerste keer met S&T vind ik het er best goed uitzien. Alleen vind ik het paard arm bespierd, Hals, en eigenlijk weinig achterhand. Al zou je andere Z (of hoger zoals dit paard) nemen zijn veel meer bespierd.
Weet niet of dit paard ook nog regelmatig op ZIJN niveau getraind word? Dus door zijn eigenaar??

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-06 21:07

ja zekerweten Lachen en over z'n mond open.. doet hij idd altijd, niet alleen bij mij.. dat doet hij gewoon.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 08:18

Je hebt wel gelijk dat hij meer zou kunnen sluiten, alleen de manier waarop je dat nu probeert is mi niet helemaal de juiste weg.

WB de opmerkingen over stanggebruik: er zijn in de praktijk heel erg veel paarden die beter te rijden zijn als je de stang meer aannneemt dan in de boekjes omschreven staat. Zou heel goed kunnen dat deze er een van is.

Zo ziet heel bokt tenminste eens dat het narijden van een paard met alle knoppen erop ook niet altijd het makkelijkste is Knipoog
Gewoon flink door blijven oefenen, als je de kans hebt zo'n paard te rijden moet je hem altijd met 2 handen aangrijpen!

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 08:37

carlijn83 schreef:
*zucht*
Weer een berg van die reacties "ja, dat is echt weer bokt"

Okay, je krijgt veel reacties met commentaar maar dat is niet allemaal negatief!

En ik snap dat als jij nog geen ervaring hebt met S&T en je begeleider zegt dat je de stang er goed bij moet houden dat je dat dan doet.
In mijn ogen en in die van vele anderen is dit niet iets wat wij zouden doen en dat geven we alleen maar aan. That's all Knipoog

Het is natuurlijk wel een superkans om op zo'n paard te kunnen lessen, daar kun je echt veel van leren!

Dáár wordt ik af en toe gek van. Mensen geven goedbedoelde raad, (sommige negatief ja, maar meer positief) en meteen weer 'typisch bokt'. Leer het verschil tussen positieve tips en negatieve reacties kennen.

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-06 09:09

vind dat ik met alle reacties wel wat kan en ja sommige zijn meer negatief. het enige wat typisch bokt is is dat alles 2000 keer wordt gezegd. na 1 keer heb ik het ook door Lachen zeg dan van k ben het eens met... blablabla
zep: dankjewel Lachen