Verders, het is echt een super mooi pony, misschein loopt die dan wel neit nagevelijk, maar kijk eens op bepaalde foto's naar de achterhand, die gaat er wel lekker onder

veel plezier verders nog met um hé

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marieke__ schreef:ook al denk je; de jurys kunnen my nix schelen. dat is heus wel zo want daardoor kom je veder!
Marieke__ schreef:ik hoop dat je er verandering in brengt want
het is
zo doodzonde..
Marieke__ schreef:In je profiel heb je mooie foto's, maar wat ik nu in deze topic van je zie vind ik zo ZONDE! Je hebt een leuke pony, alleen de manier van ryden vind ik niet kloppen! je handen moet je veel meer lager houden. ik weet zeker dat je op wedstryden er commentaar van zult gaan krygen en ook al denk je; de jurys kunnen my nix schelen. dat is heus wel zo want daardoor kom je veder! ik hoop dat je er verandering in brengt want het is zo doodzonde..
bonitobol schreef:@astragirlie: je moet wel in het achterhoofd houden dat winnetou ook al héél veel kon voor yulan hem op die manier begon te rijden.
bonitobol schreef:@astragirlie: je moet wel in het achterhoofd houden dat winnetou ook al héél veel kon voor yulan hem op die manier begon te rijden.
mariska75 schreef:Ik vind dat er erg flauwe reakties in dit topic staan, zijn jullie zo perfekt dan? Erg negatief allemaal, jammer Yulan. Vind het knap van je dat je foto's gewoon plaatst ondanks dat hier zo gereageerd wordt. Succes met leren en trainen! Knap dat je hem weer goed hebt gekregen, dat kan niet iedereen zeggen (nou ja zeggen wel..).
Charlotjuuh schreef:bonitobol schreef:@astragirlie: je moet wel in het achterhoofd houden dat winnetou ook al héél veel kon voor yulan hem op die manier begon te rijden.
Heb je Winnetou vroeger dan als verzorgpony gehad?
Heb je hem vroeger gekend?
Nee dus , dus kun je zoiets niet zeggen.
Als je bedoelt dat hij met yulan 'alles' kon, hij heeft niets afgeleerd door deze methode.
chant_xx schreef:je handen lager houden
en verder wat ontspannerder zitten
je hakken niet zo overdreven naar bene
verder ziet het er leuk uit