Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tiessie schreef:Hoi Anike,
Leuk he om je foto's op Bokt te zetten.....Dan krijg je allemaal van dat fijne commentaar. Ik zag je foto's en toen ik verder las vroeg ik me al af op welke bladzijde het stang en trens-geneuzel zou beginnen.
Ik zie er geen kwaad in hoor, je doet in mijn ogen niks verkeerd. je kan het rustig een keer proberen, maakt niet uit op wat voor niveau je rijdt. Het is wat anders als je die hele ijzerwinkel in hangt om een probleem op te lossen, bijvoorbeeld het niet rondkrijgen van je paard. Ik rij ook weleens met stang en trens en ik doe het echt(val nu allemaal maar over me heen) met -10 buiten op mijn dan iets te frisse paard. dan heb ik liever de stang en trens erin dan een slof eraan nl. Mijn (ex)paard is bij de vorige eigenaar altijd op stang en trens gereden en kon dus nogal eens sterk worden op de trens.
Als je het met beleid doet kun je veel doen.
Veel succes met je Balzflugje, ik vind het een erg mooie merrie!!
natte schreef:Wat een lekkere poppedijn zeg, ik vind haar heel stoer, een fijn beestje hoor ook de combinatie vindt ik erg mooi![]()
Hoe groot is ze eigenlijk...?
Veel plezier met haar![]()
xxx natte
sunnymay schreef:ik vind juist van niet, dat je je stang los houdt... dat is maar op een paar foto's te zien. overige foto''s vind ik zelf dat je te veel stang gebruikt (strakker dan trens teugel)
Paardje ziet er inderdaad jeugdig uit, maar zal misschien zijn bouw wel zijn.
ook al hebben paard en ruiter al een keer Z gereden, vind ik het ook geen nut hebben om met stang en trens te rijden.
je gaat B met het paard starten, dus moet je het paard in die klasse op een gewone trens netjes rond en nageeflijk kunnen krijgen. anders is hij nog niet helemaal goed voor elkaar.
succes met trainen, blijf liever met trens trainen....
maar dat is ieder zijn eigen keuze.