wow wat een mooi beest zeg!! Jullie zien er super uit m'n z'n tweeen!! Mijn enige commentaar (ik weet niet of het al gegeven is) Probeer je handen wat lager te houden (in een lijn van de teugel door naar je eleboog ) En je hebt een beetje kapstokken
@maestroe; thanks!! ja mijn handen moeten inderdaad lager...eerst had ik ze altijd te laag en nu weer te hoog en moet dus even de middenweg zoeken . mijn voeten, tja, ik zeg altijd tegen ze dat ze naar binnen moeten, maar luisteren ho maar!
Kijk! Zo ziet paardrijden er nou uit! Wat een geweldige foto's om te zien zeg! Jullie zijn een erg leuk stel samen! Ik vind dat je hem (vanaf de foto's te zien) erg netjes en eerlijk rijd! Naar mijn idee zouden alle paarden zo mogen lopen voor het perfecte plaatje! Super gewoon!
Ik heb ook is naar de foto's gekeken. Ik rijd zelf ook 2 friesjes. Allereerst mijn complimenten! jij bent ook 1 van de weinige die je fries niet te rond rijdt! De meeste die je ziet zijn helemaal opgekrult! En jaja, daar heb ik zelf ook een tijdje mee geworsteld. Het zwakke puntje van de meeste friesjes.
Om even terug te komen op de draf die middendraf lijkt. Ik heb hem ook een tijdje steeds in een te hoog tempo gereden. Zelf had ik dit ook niet door. Wat een goede oefening zou zijn is veel schijnovergangen maken. Dan leer je verzamelen, zijn achterhand eronder te krijgen en krijg je meer tempo controle. Let er hierbij wel op dat je niet het impuls verliest.
Verder erg mooi beestje. Wie is zijn vader? En volgens mij is het ook een grote fries.
Rijd je verder nog westrijdjes? en zo ja welk niveau?
Ik ga zelf met de jonge fries aankomende zondag starten in de B. Ik zal dan ook wat foto's maken en er een topic van maken. Ben benieuwd wat je van die van mij vind. (beetje het zelfde typen)
o ja bij sommige foto's zit je iets te ver naar voren, maar dat kan ook een moment opnamen zijn. Dat kan soms zo fout zijn haha. En leuk dat hij die kunstjes kan!