Tarja M2 fjord@ work in van alles en nog wat:D

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mloui

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 20:59

_tarja_ schreef:
Mloui schreef:
Dat ziet er netjes uit zeg! Heb jij afgelopen zomer ook meegedaan met de dressuur op zeeuwse dag v/h paard? Kheb je wel eens ergens zien rijden in elk geval. Zag er ook toen heel netjes uit. Keep up the goodwork. M2 nieuwe proeven zijn minder moeilijk dan dat ze voorheen waren. Gaat helemaal goed komen!

Ik heb nog nooit op de dag van het paard gereden! Ik ga dit jaar voor het eerst naar de keuring En dan wil ik ook een proef rijden en mee doen met bestgaand Misschien heb je me eens op wedstrijd gezien?

Dan zal ik je eens ergens op wedstrijd hebben gezien Als je dit jaar mee doet aan ZDVHP dan zal ik je eens in het echt bewonderen! Ik doe namelijk ook mee met dressuur en bestgaand alleen dan bij de welsh. Veel succes nog op westrijd! Volgens mij kan je makkelijk over. M2 ziet er aardig bevestigd uit en je hebt nog ongeveer 3 mnd voor de kampioenschappen. Maar goed, alleen jij weet hoe het aanvoelt en of dat al goed genoeg is! Succes!

Mars

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 21:11

ontzettend leuk hoe je je fjord rijdt,
ziet er fijn en ontspannen uit, jullie hebben er plezier in zo te zien!
Heeft ze zo'n grof hoofd of lijkt t alleen zo? Ik vind t welk mooi in ieder geval

Mitnait

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 22:53

Wat een super mooie en supergave fjord zeg!!!!

tessyke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 22:55

wat gaaf dat ze zoveel kan

echt netjes hoor

Neroo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 22:57

Geweldige combinatie!

geen betere woorden voor

Oretha

Re: Tarja M2 fjord@ work in van alles en nog wat:D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-06 09:34

Bedankt voor de leuke reacties

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 09:42

Erg mooie foto's!
Ziet er fijn uit.

Verbeter punten zijn er altijd bij iedereen en er zijn er al een aantal opgenoemd. Daar ga ik verder niet meer op in.

Setje staat erg goed!

_Rijkie_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 20:48

Ik ben fan

Ziet er super uit, hele gave fjord heb je

Renske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 21:03

wat een leuke fjord!!! jullie zijn een mooie combi, het rijden ziet er goed uit en het setje is gaaf, die wil ik ook hebben

Miss_Blimm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 21:10

Ja zeg wat een gave fjord. Combinatie ziet er netjes uit.

Opie1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 21:15

Wat een leuke fjord !!!!!!
en loopt super netjes

Het dekjes staat heel stoer. Heb het dekje zelf ook voor mijn fjord en nu ik je foto´s heb gezien ga ik de bandages er ook bijhalen want die hadden ze niet toen ik het dekje kocht maar vind het wel heel gaaf staan het blauwe setje

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 22:05

Afbeelding

Ik weet niet of het al gezegd is, maar probeer d'r voorhand voor te houden en niet terug te werken in je buitenhand bij het wijken. Handen laag en dan begrenzen, niet hand 'optillen' en op die manier begrenzen, dan heeft ze kans om haar hoofd een stukje te kantelen door de ruimte die ze dan krijgt aan de buitenkant en krijg je het plaatje als hier boven.

Voor de rest ziet het er super netjes uit en heel veel succes verder met d'r. Gaaf setje ook!

Carolinef

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 23:06

ik vind vaak de meeste fjordenpics met dit soort oefeningen zo strak gepland en geforceerd uitzien maar bij jullie ziet het er ontspannen en dus veel natuurlijker uit, jullie hebben het echt naar je zin, hardstikke leuk

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-06 06:36

elady schreef:
Afbeelding

Ik weet niet of het al gezegd is, maar probeer d'r voorhand voor te houden en niet terug te werken in je buitenhand bij het wijken. Handen laag en dan begrenzen, niet hand 'optillen' en op die manier begrenzen, dan heeft ze kans om haar hoofd een stukje te kantelen door de ruimte die ze dan krijgt aan de buitenkant en krijg je het plaatje als hier boven.

Voor de rest ziet het er super netjes uit en heel veel succes verder met d'r. Gaaf setje ook!

Bedankt voor de tip...het was idd al gezegd, maar dat geeft niet

Met wijken zou haar voorhand idd nog een tikkie voor mogen, nu is dat idd maar net aan....alleen kreeg ik in mijn L poeven op deze manier weleens een 8 voor mijn wijken?? Eigenlijk wel raar dan... maar goed Je hebt wel gelijk

M'n buitenhand moet idd laag, vooral rechtsom kantelt tarja nogal eens met haar hoofd, linksom minder. Het komt ook door mijn buitenhand, maar ook omdat ze het stukje achter de kaak niet wil loslaten....we gaan nog oefenen bedankt!

en idd....die handen moeten laag

brenda21

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 06:41

Mooie fjord, het rijden ziet er netjes uit