Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

lorelei schreef:ik voel iets aan komen en volgens mij begint het met een s.....
Je kan het zo gek niet bedenken of het is mogelijk. 
EefiiJ schreef:Jaa, doe er maar een slotje op, de mensen hier kunnen alleen maar zeiken.
EefiiJ schreef:Jaa, doe er maar een slotje op, de mensen hier kunnen alleen maar zeiken.
Aurora3 schreef:haha, ja idd geeske (als jij tenminste dat meisje met dat rode truitje bent) je trekt af en toe best wel je hakken op. Komt vast ook door de grote van de pony, maar jij hebt volgens mij de neiging om met je hakken aan te sporen. Probeer dr op te letten dat je dat met je kuiten doet.
Wat dat longeren betreft, het lijkt mij juist een uitdaging om zo'n pony te leren hoe longeren werkt. Waarschijnlijk snapt hij het gewoon niet zo goed en wordt ie daardoor onzeker. Je zou eens kunnen proberen om 1 van jullie er naast te laten lopen en de ander gewoon longeren met de longeerlijn dr aan. Dan gaat ie het principe mss snappen.
@Ingedebruin: aan de fiets wandelen vind ik een btje eng, als je pony 1 keer trekt, omdat ie schrikt ofzo dan ligt jij om. En een pony met een fiets tussen zn benen is nx hoor, niet goed voor de fiets en niet goed voor de pony, om over de fietser nog maar ff niet te spreken
ik ben het helemaal met marleen eens. Die mensen hier bedoelen het niet als afzeiken, ze proberen voor de pony op te komen en ze proberen jou te helpen(mocht wel iets vriendelijker, mja).
het afzeiken is al door andere gebeurd