Vaarwel Ushi...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Megan_

Re: Vaarwel Ushi...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 00:10

Woww Ushi verkopen Wat een zware beslissing.. Maar goed waarschijnlijk de beste voor jou en Ushi.. Jullie hebben zoveel voor je kiezen gehad, alle ups en downs en er komt een keer een eind aan hoeveel je hebben kan.. Echt ontzettend dapper van je Wij hebben ook een onoplosbaar probleem gehad met Gracy, echter 8maanden lang en ik werd zelf toen al helemaal depri! Kan je nagaan wat jij te verwerken hebt gehad!

Ook super dat ze terug kan naar Teigetje, dan kan je haar gewoon opzoeken en heeft ook Ushi een goede plek!!

Cyntje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 00:16

Ushi en Taco zijn de enige paarden die herken aan hun naam sinds ik op bokt zit... Ik ben zo gefascineerd door die aparte bles van dat paard, zon aparte aftekening! Veel sterkte gewenst, zoiets is nooit leuk om mee te maken...

Anoniem

Re: Vaarwel Ushi...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 17:15

Tjee Anja, daar ben ik toch een beetje stil van...
Zoals je weet heb ik Ushi altijd gevolgd en vind ik het een erg leuk dier, vond het heel mooi om te zien hoe jullie ondanks alle problemen steeds weer verder vooruit kwamen.
Ik kan je beslissing heel goed begrijpen en kan me voorstellen dat je het er best zwaar mee hebt gehad.
Gelukkig weet je dat ze op een hele goede plek terecht komt.

Roihi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 18:24

ik ben het ook met al de reacties tot hier toe eens.
een heel moedige beslissing van je anja... kan niet gemakkelijk geweest zijn.

het moet een opluchting voor je zijn dat je al een nieuwe goede thuis gevonden hebt bij de vorige eigenares

dat je nog veel bezoekjes mag brengen aan dit aparte paard.
ik duim mee dat je in augustus een ander tof knolletje tegenkomt waar je nog veel plezier aan mag beleven.

groetjes

lonneke2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 22:05

poe meid, tranen in mijn ogen..... een heel moedige beslissing! zo herkenbaar. alleen kreeg mijn paardje er paniek aanvallen bij waarbij ze er in een blinde paniek vandoor ging, met alle nare gevolgen vandien. na een hersenscan bleek ze een hersentumor te hebben. morena schudde trouwens niet met haar hoofd.