ik vind het er heel erg leuk uitzien. je haffies hebben er zo te zien erg veel plezier in!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
gipsy_fame schreef:Mooie foto's=D
Ziet er erg leuk uit=D
Alleen ze zijn wel erg dun=(
Zal wel een reden voor zijn=D
Gr.Jill
Ik dacht al bijna dat ze niet meer bestonden.

Ik dacht al bijna dat ze niet meer bestonden.
hafgirl15 schreef:Het zou fijn zijn als er volwassen reacties zouden komen in plaats van dit kinderlijke domme gedrag.Lepeltje schreef:Toen ik ze zag had ik gelijk zoiets van; jaaaaaaaaa, EINDELIJK slanke haflingers..Ik dacht al bijna dat ze niet meer bestonden.
Wat een domme opmerking. Dan kijk je niet goed.
En alsof sportpaarden tegenwoordig 'mager' moeten zijn?![]()
Dan zijn alle paarden die ik ken zeker veels te dik, want daar kan je de ribben niet bij tellen. Op een na dan, die ziet er uit als de rechter pony, maar die heeft dan ook een eet-probleem.
verder mooie fotos.
staart kon wel schoner en ja, ik weet dat ik het eigelijk niet zeggen mag maar de rechter vind ik veel
te iel.
Succes verder!

Ibbel schreef:Dames/heren, kunnen we misschien ophouden met het zeuren of deze Haf ja dan wel nee te dun is? Kunnen we er misschien van uit gaan dat de veterinaire jury uitermate geschikt en in staat is te bepalen of een dier door kan of niet, in een wedstrijd, en daarbuiten?
In de regels staat bovendien ook al vermeld dat het NIET nodig is een reeds gemaakte opmerking nog eens uit den treure te herhalen.
Alvast bedankt voor de medewerking...