voor de rest echt heel erg mooi!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Annelies200 schreef:maar bij die eerste is de voorpluk wat lang zou je em niet knippen?
Eilandje schreef:Kan het zijn dat Herman vorig jaar eventjes in België gestaan heeft om te dekken?

Eilandje schreef:Ik vroeg me dat gewoon af omdat kennissen hun fjordenmerrie vorig jaar hebben laten dekken door een Noorse hengst die ook Herman heet en heel even in België was, en dat was ook zo’n super knappe kerel, maar dat zal dan wel een andere zijn. Ik ben helemaal niet thuis in de fjorden maar was nieuwsgierig naar of het misschien toevallig dezelfde was

XxXchaXxX schreef:ZOO dan hoelaat je die voorlpluk zo groeien wil ik oook!!!!!
Hermansen
Wat een naam
Maar wel mooie beestjes..!!Eilandje schreef:Kan het zijn dat Herman vorig jaar eventjes in België gestaan heeft om te dekken?
Annelies200 schreef:wouw wat een super mooie fjorden echt prachtig! maar bij die eerste is de voorpluk wat lang zou je em niet knippen?
voor de rest echt heel erg mooi!
irish_lady schreef:wow wat heb je een nette zit! En prachtige hengsten hoor!

:Citaat:
Toushie schreef:ben niet zo'n fjordenfan maar Hermansen wat een geweldig beest![]()
vind het er netjes uitzien voor een eerste keer op vreeemde paarden hoor![]()
maar tip: let op je pianohanden

Taaclover schreef:Toushie schreef:ben niet zo'n fjordenfan maar Hermansen wat een geweldig beest![]()
vind het er netjes uitzien voor een eerste keer op vreeemde paarden hoor![]()
maar tip: let op je pianohanden
Ik heb hier ooit weleens uitgelegd waarom mijn handen zo zijn
Ik heb in beide polsen een zware peesontsteking gehad.
Mijn handen "kunnen" dus gewoon niet rechtop, ze zijn iets gekanteld
Overigens hoor ik hier op wedstrijden nooit iets over.