karoliena schreef:Pardon, ik hoef toch echt niet van mening te veranderen omdat jij dat wil, iedereen heeft recht op zijn eigen mening dacht ik zo.
Natuurlijk is het goed dat ze helemaal stopt met rijden. Ik zie nergens foto's staan van een pony met verwaarloosde hoeven, dus ik weet niet waar die staan maar hier niet volgens mij.
Het is zeker goed dat ze deze beslissing genomen heeft, maar waarom meot ik mijn mening veranderen dan? Ik ben van meneing dat ze vele te groot is ze heeft besloten te stoppen met rijden dan is het toch goed. Ik doe neit negatief andere mensen blijven roepen dat ik en andere aan het zeiken zijn terwijl dat helemaal neit het geval is, dus jullie kunnen beter even wat dimmen en wat beter lezen wat iedereen zegt.
Het feit dat ze stopt met rijden veranderd niks aan haar lengte dus ook niet aan mijn mening lijkt me logisch.
Ik bedoel niet dat je van mening moet veranderen over dat zij te groot is voor de shet, ik bedoel dat ik vind dat je van mening moet veranderen over haar.
De foto's van de hoeven staan volgens mij op pagina 2/3