Turbo en ik @ springwork

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LADPR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 10:41

shadowflower schreef:
ze weeegt maar 39 kilo ..... als je het dier voor de rest niet in de weg zit is er toch niks aan de hand ... damn .... bokt is weer lekker bezig ...

Jij vind lengte niet belangrijk er zijn ook mensen die vinden dat de lengte wel degelijk belangrijk is en dat een te grote ruiter ook schadelijk is voor de gesondheid van een pony. Dat recht hebben die mensen toch lijkt mij.

Authentic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 10:51

shadowflower schreef:
ze weeegt maar 39 kilo ..... als je het dier voor de rest niet in de weg zit is er toch niks aan de hand ... damn .... bokt is weer lekker bezig ...

Sorry maar lengte is zeker belangrijk, als je te lang bent moet je je beugels korter maken, dan steken je benen aan alle kanten van het zadel uit en is het moeilijker om balans te houden, ook voor de pony.

Goed dat de TS inziet dat ze beter andere dingen kan gaan doen met de pony.

Diana_14

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 11:36

Wees verstandig en ga een eind met Turbo wandelen, dit lijkt echt nergens naar.. Je bent echt te lang voor die pony.
Als je zo graag een verzorgpony wil waar je op wilt rijden, ga dan opzoek naar een grotere pony.. denk aan de pony en niet aan je eigen plezier..

Als je geen gezeur wilt moet je niet zo'n topic openen

Yonne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 13:48

Diana_14 schreef:
Wees verstandig en ga een eind met Turbo wandelen, dit lijkt echt nergens naar.. Je bent echt te lang voor die pony.
Als je zo graag een verzorgpony wil waar je op wilt rijden, ga dan opzoek naar een grotere pony.. denk aan de pony en niet aan je eigen plezier..

Als je geen gezeur wilt moet je niet zo'n topic openen

Als je het topic had gelezen wist je dat ze er ook niet meer op ging rijden!

juliaaa

Re: Turbo en ik @ springwork

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 14:39

AAAH mensen stop echt met dat debiele commentaar. Ze stopt nu toch en Karoliena, kijk even naar de foto van de hoeven van die andere shet; dat lijkt me toch wel aardig van verwaarlozing spreken.
En ik vind wel dat je je mening moet veranderen. Namelijk dat ze ermee stopt en de goede beslissing heeft genomen.
Bovendien weet je niet wat ze er allemaal mee heeft gedaan, dus misschien heeft de shet tot nu toe niks tot een heel klein beetje last ervan gehad.
Dus stop alsjeblieft inderdaad met al dat negatieve gedoe. Ikzelf vind het behóórlijk irritant en zij heeft er helemaal niks aan.

LADPR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 14:46

Pardon, ik hoef toch echt niet van mening te veranderen omdat jij dat wil, iedereen heeft recht op zijn eigen mening dacht ik zo.

Natuurlijk is het goed dat ze helemaal stopt met rijden. Ik zie nergens foto's staan van een pony met verwaarloosde hoeven, dus ik weet niet waar die staan maar hier niet volgens mij.

Het is zeker goed dat ze deze beslissing genomen heeft, maar waarom meot ik mijn mening veranderen dan? Ik ben van meneing dat ze vele te groot is ze heeft besloten te stoppen met rijden dan is het toch goed. Ik doe neit negatief andere mensen blijven roepen dat ik en andere aan het zeiken zijn terwijl dat helemaal neit het geval is, dus jullie kunnen beter even wat dimmen en wat beter lezen wat iedereen zegt.

Het feit dat ze stopt met rijden veranderd niks aan haar lengte dus ook niet aan mijn mening lijkt me logisch.

milo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 15:00

vind je jezelf niet een tikkie te groot voor dat kleine shetje?

.......

Yonne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 15:17

milo schreef:
vind je jezelf niet een tikkie te groot voor dat kleine shetje?

.......

Ja dat vind ze nu ook, dus gaat ze er niet meer op rijden maar er lekker mee VDen enzo. Het is wel handig als je even kijkt of TS al gereageerd heeft

S_zanne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 15:18

MENSEN!!!!!

LEES!!!!!!!!!!!!!!!!!!

juliaaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 15:28

karoliena schreef:
Pardon, ik hoef toch echt niet van mening te veranderen omdat jij dat wil, iedereen heeft recht op zijn eigen mening dacht ik zo.

Natuurlijk is het goed dat ze helemaal stopt met rijden. Ik zie nergens foto's staan van een pony met verwaarloosde hoeven, dus ik weet niet waar die staan maar hier niet volgens mij.

Het is zeker goed dat ze deze beslissing genomen heeft, maar waarom meot ik mijn mening veranderen dan? Ik ben van meneing dat ze vele te groot is ze heeft besloten te stoppen met rijden dan is het toch goed. Ik doe neit negatief andere mensen blijven roepen dat ik en andere aan het zeiken zijn terwijl dat helemaal neit het geval is, dus jullie kunnen beter even wat dimmen en wat beter lezen wat iedereen zegt.

Het feit dat ze stopt met rijden veranderd niks aan haar lengte dus ook niet aan mijn mening lijkt me logisch.

Ik bedoel niet dat je van mening moet veranderen over dat zij te groot is voor de shet, ik bedoel dat ik vind dat je van mening moet veranderen over haar.
De foto's van de hoeven staan volgens mij op pagina 2/3

LADPR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 15:33

Ik heb helemaal geen mening over haar want ik ken haar namelijk niet, mijn enigste mening hier was dat ze te groot was Misschien zelf ook even lezen

Stopcontact

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 16:17

En die mening hebben 3875928 mense VOOR JOU al gegeven en heeft dus de beslissing genomen niet meer te rijden. Je hoeft je mening niet te veranderen voor ons, MAAR JE KAN HET NU WEL VOOR JE HOUDEN. Nu je weet dat ze niet meer rijdt!
Sjonge jonge zeg..

Annelies200

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 16:23

sorry hoor maar dit vind ik wel heel erg te groot! Je kan wel zeggen dat je het beestje niet in de weg zit en 39 kilo bent maar je gaat nu wel mooi lopen springen ik vind dit echt niet kunnen.
Koop of verzorg gewoon een pony of paard waar je goed op past dan hebben jullie er beiden plezier in!

Ik vind dit echt aan het randje toe

Annelies200

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 16:25

sorry mensen niet goed gelezen mijn excuses

LADPR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 16:25

MarJoo_ schreef:
En die mening hebben 3875928 mense VOOR JOU al gegeven en heeft dus de beslissing genomen niet meer te rijden. Je hoeft je mening niet te veranderen voor ons, MAAR JE KAN HET NU WEL VOOR JE HOUDEN. Nu je weet dat ze niet meer rijdt!
Sjonge jonge zeg..

Als jij en andere mensen dit soort dingen neit meer roepn hoef ik me ook neit meer te verdedigen of erop te reageren.

Stopcontact

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 16:26

Wij verdedigen haar. Voor mensen die zoals jij reageren.

Stopcontact

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 16:28

En trouwens je hoeft er niet op te reageren..

LADPR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 16:33

En jullie kunnen ook normaal reageren ik val haar helemaal niet aan. Ik zeg 1 zinnetje en word geklijk voor van alles en nog wat uitgemaakt als ik mij dan verdedig ben ik een ziekerd en dram ik mijn mening door? Rare gang van zaken.

Als jullie normaal op mij reageren of niet hoe ik me niet te verdedigen en reageer ik ook niet meer zolang jullie door gaan met dat soort dingen heb ik het recht om mij te verdedigen lijkt mij.

Ik val niemand aan heb alleen gezegd ik haar te groot vind, is dat aanvallen? Nee. Ze rijd er neit meer op nou super goed besluit van haar zijn we het allemaal over eens lijkt mij. Dus dan is het ook nergens voro nodig om mij af te kraken terwijl ik mijn mening toch heel netjes gegeven heb aan het beign lijkt mij.

Stopcontact

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 16:35

Als zij al een beslissing heef tgenomen is het niet nog een keer nodig om haar de grond in te boren door nog effe te melden dat ze te groot is. ZE WEET HET NOU WEL.

THHIRZA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 16:37

help bokt spreekt zijn mening weer is uit

alleen dat iets te erg

als ik zeg ja je ben wel iets te groot gaat karolien waar schijnlijk zeggen jij ook maar goed dan mot je maar ff in me profiel kijke

leuke shet hoor

LADPR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 16:40

@ lorenzolover: Dat bedoel ik nou allemaal klaar met vooroordelen. Waarom zou ik dat zeggen ik heb dat al een keer tegen je gezegd en jij vind van niet, waarom zou ik dat dan gaan herhalen dat heeft helemaal geen nut, we denken er allebei anders over en dat gebeurt wel vaker.

@ Marjoo: Als jij dat de grond in boren noemt, netjes zeggen dat iemand velet e groot is dan heb je helemaal gelijk meid.

Stopcontact

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 16:42

@ karoliena: dank je wel.

THHIRZA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 16:43

ow help gaat iedereen nou me kaar gelijk geven

Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 16:45

idd.. je bent best wel erg te groot..
maar dat betekent niet dat je er nix meer mee kunt doen hoor !
leer hem vrijheids dressuur en springen
en voor een karretje wil hij ook wel..
maar rijden
neeeeh tog maar niet
ps.. wel een super pony hoor.. ik heb een zwak voor zwarte en witte shetlanders
Laatst bijgewerkt door Moon op 27-04-06 16:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Stopcontact

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 16:46

@ lorenzolover: Ben je uit op een boktrel ofzo ?

@ Darkmoona: LEEES NOU EVEN.. ZE RIJDT NIET MEER!
Laatst bijgewerkt door Stopcontact op 27-04-06 16:47, in het totaal 1 keer bewerkt