Jurita @ les in Anky cognac

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Samantha_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-06 20:33

Haha ja inderdaad.

Ook wel apart dat jij aan de foto's kan zien dat Jurita wel een makkelijk karakter heeft. Want ook zij is nou niet echt makkelijk.

olijf

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 20:34

Pittig setje hoor!!
Ziet er keurig uit!! Jullie kunnen zo in een blaadje!!:)

_Nann_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 20:36

ik zie toch dat ik stopte met dit "gezeur"dus ik zal maar niet reageren op die laatste 2 berichten.... want dan zijn we nog een tijdje bezig...aangezien ik toch gelijk heb...

Samantha_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-06 20:37

Waarom reageer je dan nog?

Dimple

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 20:50

OrissE_GipsY schreef:
..aangezien ik toch gelijk heb...

Wat zal jij een fijn leven hebben..........Me, myself and I

Samantha, ziet er super uit! Ben jaloers op je mooie rustige zit met lange benen (wil ik ook )

En euh........... ik weet wel waar wij allemaal terecht kunnen met onze rijtechnische problemen.............Na het plaatsen van een foto worden die binnen 1 topic opgelost

_Nann_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 20:54

ik snap niet waarom het zo opgeblazen word hoor.. als ik alleen iets typ, dat het een mooier beeld zou geven, word je gelijk doodgegooid als een of andere criticus.. terwijl ik het helemaal niet verkeerd bedoel.. mrjaa... sommige mensen willen niets aannemen van anderen.. en het is trouwens niet van 1 foto.. al die fotos in het profiel zien er ook zo uit, en ik weet dat foto's momentopnames zijn, en dta je daar eigenlijk niets op kan baseren, maar dannog zeg ik toch alleen wat ik zie van die foto... hoe kan je anders zien dat een paard wel goed loopt.. terwijl een foto een momentopname is, je moet niet naar 1 kant leunen, er zit overal 2 kanten aan... dus als je niet vanaf een foto kan zien of het anders zou moeten, waarom zou je dna wel kunnen zien dat het perfect gaat of dat het een "leuk"paard is of wa dan ook, dat kan je NOOIT vanaf een foto bepalen..... nogmaal je kan alleen zeggen wat je van het "beeld "vindt... en nu hou ik erover op....

Dimple

Re: Jurita @ les in Anky cognac

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 20:57

Ik ben het met je eens als je verteld hoe het evt beter zou kunnen.
Dat houdt nog niet in dat wat jij zegt ook voor verbetering zorgt.
Je doet het nu overkomen dat wat jij zegt, ook meteen de waarheid is. Daar vallen mensen over.
Ik weet niet hoe je dit in het dagelijkse leven doet, maar wellicht moet je soms eerst eens wat beter kijken en luisteren naar mensen voordat je zelf een oordeel klaar hebt en verwacht dat mensen meteen geloven dat wat jij zegt ook goed is.

Jij kent deze merrie niet, je ziet alleen foto's. Tips geven kan altijd, maar de manier waarop jij dingen schrijft komt het gewoon heel bot over.
Wellicht is dat niet de bedoeling, maar dan zou je eens moeten opletten hoe je dingen opschrijft. Dan staan mensen veel opener voor je goede tips en adviezen!

_Nann_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 21:01

dat heb ik vaker gehoord dat ik bot overom.. dta is het nadeel met dingen typen he.. je hoord niet hoe iemand iets zegt en de klanken legt.. nogmaals ik bedoelde het goed hoor... en tuurlijk hoeft het niet persé te werken bij dit paard.. maar waarom zou ik zoiets dan niet als tip kunnen geven? als ik zelof heb gezien dat het bij veel paarden wel gewerkt heeft.. kijk of ze er iets mee doet moet zei weten, dta hoeft ze ook niet, maar dannog mag ik toch altijd mijn mening geven enzo.. daar is een forum voor lijkt me... en anders moet je gewoon geen foto's plaatsen , nogmaals ik ben niet zo bot als ik overkom

Miss_Petit

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 22:09

Orisse_Gipsy, je posten zijn soms moeilijk te lezen/ begrijp door je taal/ schrijfgebruik

Verder zie ik weer een hoop gezeur, een keer je mening geven oke. Vragen ze dan om verdere uitleg oke. Maar ergens maar over blijven doorgaan...

Sam, ik vind het iig een fijn beeld geven!! Fijn dat je nu bent begonnen met lessen, en dat je nog steeds zo'n plezier hebt in het rijden van Jur, schijnt niet de makkelijkste tante te zijn

Jura, top plaatjes weer!!!

Tinuss

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 23:06

Wat rij jij netjes zeg op zo'n moeilijk paard

En super dat je dan de foto's ook nog op bokt zet

Jullie zijn echt een leuke combinatie........

En ik zou de fotograaf graag een keer willen inhuren

Samantha_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-06 23:09

Thanks Dimple, MissPetit en Tarmine!

Volgende keer denk ik wel even na voordat ik foto's op bokt plaats.

De fotograaf is in te huren hoor Tarmine, dan moet je haar even een pbtje sturen.

Tyrza

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 23:43

Leuke combinatie!

Beiden hebben het duidelijk naar hun zin!

MissJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 11:10

OrissE_GipsY schreef:
ik zie toch dat ik stopte met dit "gezeur"dus ik zal maar niet reageren op die laatste 2 berichten.... want dan zijn we nog een tijdje bezig...aangezien ik toch gelijk heb...

*proest*

Meid, je kent het paard niet, je kent de ruiter niet.
Dus zo overtuigd zijn van je gelijk vind ik ietwat vreemd.
Maargoed, nogmaals, dit is het topic van Samantha23, niet van OrissE_GipsY.
Open zelf wat als je zo aanwezig wil zijn.

Tinuss

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 11:12

samantha23 schreef:
Thanks Dimple, MissPetit en Tarmine!

Volgende keer denk ik wel even na voordat ik foto's op bokt plaats.

De fotograaf is in te huren hoor Tarmine, dan moet je haar even een pbtje sturen.

Welnee joh .............gewoon plaatsen die plaatsen

Mensen die het hardste schreeuwen hoe goed ze wel niet kunnen rijden maar niks van zichzelf laten zien moet je gewoon laten lu..........

Noble-Girl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 12:22

Zooooo zooooo ziet er super uit!!!!

Pava

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 12:28

OrissE_GipsY schreef:

Lees jij je eigen onderschrift eens wat beter wil je.

On-topic: Lekker doorrijden zo Samantha. Jurita is niet de makkelijkste en je hebt in mijn ogen groot gelijk dat je eerst sleutelt aan het ruggebruik en dan pas aan de oprichting. Zonder ontspanning en ruggebruik wordt die oprichting ook never nooit wat. Maar ja, da's mijn bescheiding mening

essie79

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 13:26

KarinvdM schreef:
OrissE_GipsY schreef:
ben je zo benioeuwd... na ik zla binnenkort dna even foto's laten maken.. maar dannog kan je het niet vergeleijken... het paard wat ik rijd is gewoon supermoeilijk, en heeft een niet meewerkend karakter ( op zijn zachtst gezegd) dusjaa.. moet jij weten als je onvergelijkbare dingen wilt gaan vergelijken... nogmaals .. ik vidn dat ze netjes rijd, er netjes opzit.. ik zeia lleen wat ik zag.. en dat het me een fijner beeld leek... pff gelijk al die commotie....:S

Bij mensen die de schuld van minder goede prestaties op het paard afschuiven weet ik al genoeg...

Ja maar Karin, sommige paarden worden gewoon 's ochtends wakker en denken: Goh, wat zal ik vandaag eens gaan doen???
"Ooooh ja, ik ga mijn ruiter eens lekker pesten, heb me toch een schurfthekel aan die trut

essie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 13:29

Ik zie gewoon een blij paard met een blije ruiter
Ontspanning is toch het belangrijkst, ik vind het er helemaal niet verkeerd uitzien.

Tinuss

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 13:50

Ik vind het er in ieder geval hardstikke goed uitzien

Samantha_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-06 15:56

Bedankt voor de reacties.
Ik vind ontspanning ook het belangrijkste. De rest dat komt later wel.

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 16:00

Ziet er goed uit hoor Samantha!
Enne ik ben echt super jaloers op je cognac setje , staat super !

KarinvdM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 23:05

essie79 schreef:
Ja maar Karin, sommige paarden worden gewoon 's ochtends wakker en denken: Goh, wat zal ik vandaag eens gaan doen???
"Ooooh ja, ik ga mijn ruiter eens lekker pesten, heb me toch een schurfthekel aan die trut

Owkeee.. Dus als ik "die" blik zie, dan is het wer "zover"....
e