Ook wel apart dat jij aan de foto's kan zien dat Jurita wel een makkelijk karakter heeft. Want ook zij is nou niet echt makkelijk.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
OrissE_GipsY schreef:..aangezien ik toch gelijk heb...
)

Fijn dat je nu bent begonnen met lessen, en dat je nog steeds zo'n plezier hebt in het rijden van Jur, schijnt niet de makkelijkste tante te zijn 

OrissE_GipsY schreef:ik zie toch dat ik stopte met dit "gezeur"dus ik zal maar niet reageren op die laatste 2 berichten.... want dan zijn we nog een tijdje bezig...aangezien ik toch gelijk heb...
samantha23 schreef:Thanks Dimple, MissPetit en Tarmine!
Volgende keer denk ik wel even na voordat ik foto's op bokt plaats.![]()
De fotograaf is in te huren hoor Tarmine, dan moet je haar even een pbtje sturen.
OrissE_GipsY schreef:ik zie toch dat ik stopte met dit "gezeur"dus ik zal maar niet reageren op die laatste 2 berichten.... want dan zijn we nog een tijdje bezig...aangezien ik toch gelijk heb...
KarinvdM schreef:OrissE_GipsY schreef:ben je zo benioeuwd... na ik zla binnenkort dna even foto's laten maken.. maar dannog kan je het niet vergeleijken... het paard wat ik rijd is gewoon supermoeilijk, en heeft een niet meewerkend karakter ( op zijn zachtst gezegd) dusjaa.. moet jij weten als je onvergelijkbare dingen wilt gaan vergelijken... nogmaals .. ik vidn dat ze netjes rijd, er netjes opzit.. ik zeia lleen wat ik zag.. en dat het me een fijner beeld leek... pff gelijk al die commotie....:S
Bij mensen die de schuld van minder goede prestaties op het paard afschuiven weet ik al genoeg...

, staat super
! essie79 schreef:Ja maar Karin, sommige paarden worden gewoon 's ochtends wakker en denken: Goh, wat zal ik vandaag eens gaan doen???
"Ooooh ja, ik ga mijn ruiter eens lekker pesten, heb me toch een schurfthekel aan die trut