Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
1 van de combinaties die ik les geef bestaat uit een meisje met een voormalig Z2 pony, en je wilt niet weten wat die pony verzint
Mijn paard was net zo, het wordt er echt niet makkelijker op.
Voor de rest wens ik TS veel succes toe
Cayenne schreef:Voor de rest wens ik TS veel succes toe

lotjj92 schreef:tsja ik zie er geen Z2 paard in.. een Z2 paard is negavelijk nou dat is deze niet. en het interesseert me ook weinig..
voel je je nu aangevallen dat je me wilt bellen om het me uit te leggen? wat interesseert jou het eigenlijk dat je hier zop op reageerd
met een onwijs leuk hoofdstel
En ik denk dat je over een paar jaar erg goed rijd
sammylover schreef:lotjj92 schreef:tsja ik zie er geen Z2 paard in.. een Z2 paard is negavelijk nou dat is deze niet. en het interesseert me ook weinig..
voel je je nu aangevallen dat je me wilt bellen om het me uit te leggen? wat interesseert jou het eigenlijk dat je hier zop op reageerd
Veel![]()
Er staat Z2-pony en niet z2 pony met een z2 ruiter...
Een pony kan dingen verleren hoor,,, en als de ruiter niet z2 rijd (niet aan de ts bedoelt ik rij ook dat niet het is een voorbeeld) dan rijd de pony dat ook niet automatisch.
Maar okee nu ontopic: Onwijs leuk paardjemet een onwijs leuk hoofdstel
En ik denk dat je over een paar jaar erg goed rijd

. Marrepar schreef:Zo he dit topic gaat hard
wat een onzin joh, het gaat er toch niet om of het paard op de foto's Z2 loopt?.
lotjj92 schreef:tsja ik zie er geen Z2 paard in.. een Z2 paard is negavelijk nou dat is deze niet. en het interesseert me ook weinig..
.
Morris schreef:Ik vind het er leuk uit zien, jullie hebben lol met hem. En dat is het belangrijkste.
Je zult zien, dat je nog veel van hem kan leren.
Ik denk dat het een hele goede keuze is geweest, om een pony aan te schaffen die al het eea kent.
Hoe vaak zie je dat mensen een jong ding kopen, die met een paar jaar verprutst is.
Gewoon lekker doorgaan, en je pony geeft zelf aan of je het goed doet of niet.
Succes!!
(ik zie aan de foto´s dat je hartstikke blij met hem bent, daar doe je het toch voor?)
Ik lease hem
en dat zal ook zeker zo blijven
Cinnepin schreef:ze heeft nu wel door dat ze de volgende keer een andere titel moet gebruiken, waarom moet dat 60 keer herhaald worden?
Blijf gewoon ontopic mensen voor de 3e keer

PB's verwijderen en als het echt niet ophoud een Mod waarschuwen
. Het hoofdstel zit idd niet goed maar daar moet je zelf morgen ofzo eventjes naar kijken 

melisje999 schreef:Wat een gezeik christine
lotjj92 geeft haar mening naar mijn gevoel iets te duidelijk maargoed. daar ga ik verder niet op in.
Kinuh: Ik weet dat jij het kan (zelfs sissy kreeg jij naar beneden!), maarja, yongster is nou eenmaal niet de makkelijkste en als sommige mensen dat niet accepteren laat ze dan maar gewoonPB's verwijderen en als het echt niet ophoud een Mod waarschuwen
. Het hoofdstel zit idd niet goed maar daar moet je zelf morgen ofzo eventjes naar kijken
Verder zijn het leuke foto's zeker
-X- Melissa
En idd, ik weet best dat ik het kan en daar twijfel ik niet aan
maar Younk is nou eenmaal niet makkelijk
amarinsjuh schreef:: Ik weet dat jij het kan (zelfs sissy kreeg jij naar beneden!),
?!
Morris schreef:Goed zo Kinuh, lekker zo doorgaan en vooral heel veel leren. Dan komt de tijd vanzelf (hopelijk) dat je een eigen paard/pony zult bezitten.
Veel plezier met hem!