Z2-pony met nieuw hoofdstel (erg veel)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Daisies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 19:04

klein kind. ben je jaloers ofzo?
Als dat paard nou z2 gelopen heeft is dat toch zo, dat heeft niks te maken met of jij dat eraan af ziet. Dat meisje zegt toch zelf dat ze geen z2 rijd maar dat het paard het ooit gelopen heeft.
Volgens mij ben je een stikjaloers misselijk pennymeisje.[/quote]

Begin alsjeblieft niet dat zij een penny meisje is. waarom zou ze jaloers zijn. ze heeft een prachtig paard onder haar kont? vind dit een beetje een voor oordeel. zij vind het gwoon dom dat er ion word gezet z2 en ze rijd er geen z2 mee. dat is een mening. hoef je haar niet gelijk voor Penny meisje uit te maken.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 19:05

Z2 ponies/paarden hebben ook een enorme trukendoos om eronder uit te komen 1 van de combinaties die ik les geef bestaat uit een meisje met een voormalig Z2 pony, en je wilt niet weten wat die pony verzint Mijn paard was net zo, het wordt er echt niet makkelijker op.

@ [***], pardon? Ik overdrijf? Ze had het ook naar PB kunnen nemen, maar bleef hier door gaan. Ik raad je aan om nog maar eens haar posts door te lezen en te zien van wie dit topic nou eigenlijk is Voor de rest wens ik TS veel succes toe

_Christine

Re: Z2-pony met nieuw hoofdstel (erg veel)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-06 19:05

Mensen toedeloe gaan jullie maar lekker door zeuren wat die is ik reageer alleen nog maar op de leuke reacties..

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 19:06

mensen ik heb getemt want dit zijn geen reacties meer op de foto's maar op elkaar!

amarinsjuh

Hou er gewoon over op..
jullie kennen youngster niet dus kunnen ook geen oordeel over geven..
Christine krijgt les en gaat steeds beter..Ik kan het weten want ik rijd hem ook..
Hou het gewoon even netjes

MosselJarig

Re:

Ik snap niet dat jullie zo zeiken ver t feit dat het een Z2 pony is en niet nagefelijk loopt kom op het beestje is 18, ik heb m ook een maandje gereden en het is alles behalve een makkelijke pony, een Z2 pony is geen automaat die zomaar aan de teugel loopt

Verder christine ziet er goed uit jullie zijn een leuke combi

_Christine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-06 19:06

Cayenne schreef:
Voor de rest wens ik TS veel succes toe

Dankjewel

Moirsa

Re:

lotjj92 schreef:
tsja ik zie er geen Z2 paard in.. een Z2 paard is negavelijk nou dat is deze niet. en het interesseert me ook weinig..
voel je je nu aangevallen dat je me wilt bellen om het me uit te leggen? wat interesseert jou het eigenlijk dat je hier zop op reageerd

Veel
Er staat Z2-pony en niet z2 pony met een z2 ruiter...
Een pony kan dingen verleren hoor,,, en als de ruiter niet z2 rijd (niet aan de ts bedoelt ik rij ook dat niet het is een voorbeeld) dan rijd de pony dat ook niet automatisch.

Maar okee nu ontopic: Onwijs leuk paardje met een onwijs leuk hoofdstel En ik denk dat je over een paar jaar erg goed rijd

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-06 19:07

Margot, amarins dankje..

_Christine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-06 19:07

sammylover schreef:
lotjj92 schreef:
tsja ik zie er geen Z2 paard in.. een Z2 paard is negavelijk nou dat is deze niet. en het interesseert me ook weinig..
voel je je nu aangevallen dat je me wilt bellen om het me uit te leggen? wat interesseert jou het eigenlijk dat je hier zop op reageerd

Veel
Er staat Z2-pony en niet z2 pony met een z2 ruiter...
Een pony kan dingen verleren hoor,,, en als de ruiter niet z2 rijd (niet aan de ts bedoelt ik rij ook dat niet het is een voorbeeld) dan rijd de pony dat ook niet automatisch.

Maar okee nu ontopic: Onwijs leuk paardje met een onwijs leuk hoofdstel En ik denk dat je over een paar jaar erg goed rijd

Dankje, ben ook heel blij met hem

Marrepar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 19:09

Zo he dit topic gaat hard
wat een onzin joh, het gaat er toch niet om of het paard op de foto's Z2 loopt? .

_Christine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-06 19:10

Marrepar schreef:
Zo he dit topic gaat hard
wat een onzin joh, het gaat er toch niet om of het paard op de foto's Z2 loopt? .

Jaa en dat dit topic zo hard gaat is allemaal dankzij Lotje..

Marrepar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 19:10

lotjj92 schreef:

Is het jouw probleem dat hij op de foto;s niet Z2 loopt ofzo?
volgens mij lig je er nog wakker van ook .
damn, anders maak je je even druk om niks.

talented

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 19:11

Je blijft er zelf ook nogal op doorgaan he !

Ik vind het ook niet erg bijzonder om naar te kijken alleen ik kan me er niet aan storen gezien het feit dat je zelf moet weten wat jij met je pony doet. Ik snap alleen wel dat je met een titel als deze, dit soort reacties uitlokt! In het vervolg een andere titel bedenken!

Morris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 19:12

Ik vind het er leuk uit zien, jullie hebben lol met hem. En dat is het belangrijkste.
Je zult zien, dat je nog veel van hem kan leren.

Ik denk dat het een hele goede keuze is geweest, om een pony aan te schaffen die al het eea kent.

Hoe vaak zie je dat mensen een jong ding kopen, die met een paar jaar verprutst is.

Gewoon lekker doorgaan, en je pony geeft zelf aan of je het goed doet of niet.

Succes!!

(ik zie aan de foto´s dat je hartstikke blij met hem bent, daar doe je het toch voor?)

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 19:13

ze heeft nu wel door dat ze de volgende keer een andere titel moet gebruiken, waarom moet dat 60 keer herhaald worden?

Blijf gewoon ontopic mensen voor de 3e keer

_Christine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-06 19:13

Morris schreef:
Ik vind het er leuk uit zien, jullie hebben lol met hem. En dat is het belangrijkste.
Je zult zien, dat je nog veel van hem kan leren.

Ik denk dat het een hele goede keuze is geweest, om een pony aan te schaffen die al het eea kent.

Hoe vaak zie je dat mensen een jong ding kopen, die met een paar jaar verprutst is.

Gewoon lekker doorgaan, en je pony geeft zelf aan of je het goed doet of niet.

Succes!!
(ik zie aan de foto´s dat je hartstikke blij met hem bent, daar doe je het toch voor?)

Dankje Ik lease hem
En ik ben idd heel erg blij met hem en dat zal ook zeker zo blijven

Morris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 19:14

Cinnepin schreef:
ze heeft nu wel door dat ze de volgende keer een andere titel moet gebruiken, waarom moet dat 60 keer herhaald worden?

Blijf gewoon ontopic mensen voor de 3e keer

Precies, helemaal mee eens!

Melisjee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 19:14

Wat een gezeik christine
lotjj92 geeft haar mening naar mijn gevoel iets te duidelijk maargoed. daar ga ik verder niet op in.

Kinuh: Ik weet dat jij het kan (zelfs sissy kreeg jij naar beneden!), maarja, yongster is nou eenmaal niet de makkelijkste en als sommige mensen dat niet accepteren laat ze dan maar gewoon PB's verwijderen en als het echt niet ophoud een Mod waarschuwen . Het hoofdstel zit idd niet goed maar daar moet je zelf morgen ofzo eventjes naar kijken

Verder zijn het leuke foto's zeker

-X- Melissa

_Christine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-06 19:15

melisje999 schreef:
Wat een gezeik christine
lotjj92 geeft haar mening naar mijn gevoel iets te duidelijk maargoed. daar ga ik verder niet op in.

Kinuh: Ik weet dat jij het kan (zelfs sissy kreeg jij naar beneden!), maarja, yongster is nou eenmaal niet de makkelijkste en als sommige mensen dat niet accepteren laat ze dan maar gewoon PB's verwijderen en als het echt niet ophoud een Mod waarschuwen . Het hoofdstel zit idd niet goed maar daar moet je zelf morgen ofzo eventjes naar kijken

Verder zijn het leuke foto's zeker

-X- Melissa

Jaa, hoofdstel moet ik even naar kijken En idd, ik weet best dat ik het kan en daar twijfel ik niet aan maar Younk is nou eenmaal niet makkelijk

amarinsjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 19:15

: Ik weet dat jij het kan (zelfs sissy kreeg jij naar beneden!),

Morris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 19:16

Goed zo Kinuh, lekker zo doorgaan en vooral heel veel leren. Dan komt de tijd vanzelf (hopelijk) dat je een eigen paard/pony zult bezitten.

Veel plezier met hem!

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 19:17

amarinsjuh schreef:
: Ik weet dat jij het kan (zelfs sissy kreeg jij naar beneden!),

Handen breed, benen netjes afgestoken en met een terugwerkende hand proberen het hoofd richting de borst te krijgen ?!

Spirit

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 19:17

Is het niet vaak de bedoeling dat een titel aandacht trekt, zodat mensen naar het topic gaan kijken?
Bovendien staat er niets in de titel dat niet klopt, dus wat is het probleem?

Leuke pony hoor!

_Christine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-06 19:17

Morris schreef:
Goed zo Kinuh, lekker zo doorgaan en vooral heel veel leren. Dan komt de tijd vanzelf (hopelijk) dat je een eigen paard/pony zult bezitten.

Veel plezier met hem!

nogmaals bedankt