Eerst nog 10 harde weken school ..
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

!

Maar 'kzal erop gaan letten! Ik trek nogal vaak m'n rug in, omdat ik soms last heb van m'n rug.
hij mag nog wel wat ronder lopen maar hij zet zijn achter hand er netjes onder!!!! yulan schreef:Nouja, een paard dat opgericht loopt, zou normaal moeten verzameld zijn. En alleen een rechtgericht paard laat zich verzamelen. En een rechtgericht paard kan geen hoefkatrol krijgen. Is het niet raar dat al de profs geen HKO-paarden hebben?

yulan schreef:Nouja, een paard dat opgericht loopt, zou normaal moeten verzameld zijn. En alleen een rechtgericht paard laat zich verzamelen. En een rechtgericht paard kan geen hoefkatrol krijgen. Is het niet raar dat al de profs geen HKO-paarden hebben?
) 
Het besef dat je zo enorm weinig weet, en dat je niet alles kan weten over een bepaald onderwerp is heel pijnlijk (als je dat ervaart) en wees daarom niet al te voorbarig met je conclusies. Ik vind dat zelf ook soms heel moeilijk, als ik als een paal achter iemand's mening of opvatting sta. Als je dan een aantal tegenreacties krijgt en je gaat de info checken, ben je dan (niet ALtijd) genoodzaakt om je clonclusie bij te staven.
Nog heel veel plezier met Winnetou en geniet nog van je stages en trainingen. 
Lief Paardje
Spike is so cool... alleen die hond al maakt volgens mij zo'n stage waard

Citaat:want van de ontsteking in d hoef katrol, dat is naar mijn mening een rugprobleem
Citaat:maar dat gaatje in de hoefdinges ofz, daar had ik nog nooit van gehoord
M'n houding, daar moet wat aan gewerkt worden, maar nu gaat het vooral om het aanvoelen en het verfijnen
Citaat:Op Adb's site staat normaal erges: No Cure No Pay.