Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Nikj schreef:Sjonge jonge, het zal bokt wel weer niet zijn om overal op door te zeuren hoor.
Ik ken Leonie, en ik weet ook best wel hoe ze met der paarden omgaat. Dat in de mond trekken valt ook nog best wel mee, en dat ze geen verstand heeft van paarden etc. Echt typisch weer hoor..
Maar Leonie, welke paarden heb je nog meer ingereden dan ? en volgens mij rijd jij ook nog lang geen Z! je zit nog maar in de L en in de B dressuur hoor, dus dat snap ik niet helemaal .. ?
youngster schreef:Nikj schreef:Sjonge jonge, het zal bokt wel weer niet zijn om overal op door te zeuren hoor.
Ik ken Leonie, en ik weet ook best wel hoe ze met der paarden omgaat. Dat in de mond trekken valt ook nog best wel mee, en dat ze geen verstand heeft van paarden etc. Echt typisch weer hoor..
Maar Leonie, welke paarden heb je nog meer ingereden dan ? en volgens mij rijd jij ook nog lang geen Z! je zit nog maar in de L en in de B dressuur hoor, dus dat snap ik niet helemaal .. ?![]()

leOnie__ schreef:[***] schreef:Het enige advies dat ik voor haar heb is dat ze iemand inschakeld die wel paarden kan beleren.
ik kan zelf wel paarden beleren hooral 2 ingereden dus niet zeuren
![]()
kijk eerst maar is goed hoe het hoofdstel zit, en ik trek hem niet in z'n mond, hij gaat over zijn hoofd naar de buitenste ring
ff te verduidelijking .. ik heb er niet zo erg veel verstand van, vooral omdat dit dus momentopnamens zijn .. maar het gaat niet om je manier van longeren maar hoe je die manier gebruikt leOnie__'s profiel 'interesses' schreef:hates: mensen die denken dat ze allesvan paarden afweten maar er dus geen zak vanaf weteu:P

Of zoiets ...
) Dus dat wat Door_ ook heeft proberen uit te leggen, maar het is moeilijk uit te leggen achter de pc

Maar ik heb deze foto:
Als je dit vergelijkt met jouw foto's zie je dat jij het langs de andere kant gedaan hebt ... (waardoor het bit dus zo raar geplooit wordt en het lijkt alsof je eraan trekt)
..
hebben jullie geen last van,