Lady en Ik Springen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Summertjee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 19:54

1 filmpje ziet er wel leuk uit opzich maar de 2e oke dat je een keer met z'n 2e op een paard zit oke maar ook nog mee springen is niet zo goed voor paardje.. maarja jullie hebben er al genoeg commentaar op gekregen

ik zou zeggen nog veel plezier ermee ik hoop dat jullie iets met het commetaar doen

shetlandlove

Re: Lady en Ik Springen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 20:45

tsja...als ze dit topic niet gelezen had zou ze zelf nog op het idee komen hetzelfde als ons te doen...sorry

@nikki-jimmi => het dringt echt wel tot me door hoor, maar soms lijkt iedereen daar maar overheen te lezen en dat frustreert me nogal (zo ongeveer : )
en soms...hinde met haar opmerkingen

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 03:29

shetlandlove schreef:
tsja...als ze dit topic niet gelezen had zou ze zelf nog op het idee komen hetzelfde als ons te doen...sorry

@nikki-jimmi => het dringt echt wel tot me door hoor, maar soms lijkt iedereen daar maar overheen te lezen en dat frustreert me nogal (zo ongeveer : )
en soms...hinde met haar opmerkingen

sorry hoor.... maar ik denk dat de reacties niet tot jou door dringen

lees even alles terug wil je, en zeker jou berichten

dat jullie lol hebben met de pony? daar hoor je mij niet over, JE GAAT ALLEEN NIET MET TWEE MAN OP DE RUG ZITTEN EN EEN SPRONG MAKEN !! dat de pony bokt, dat de pony kan springen, dat de pony eigenwijs kan zijn, dat jullie dit niet verwacht hadden, dat je gestopt bent omdat de pony het niet leuk vond enz enz, doet helemaal niet terzake, JE GAAT GEWOON NIET MET TWEE OP EEN PAARD SPRINGEN

punt.!

doemaarwat

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 06:58

Hoi allemaal .
Ik heb een Paint horse een western ( en hij is reserve kampioen western rijden ) Hij kan hoeden oppakken Zweepjes Commando steigeren enz. Maar ok met zen 2en er op maar hij is 1.63 Dus dat houd hij wel en soms maken we ok een sprongetje 2e gaatje van 0nderen. best leuk en hij vind het ok leuk.

N_fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 06:59

_/-o_ amen!

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 07:14

Nikki_jimmy schreef:
_/-o_ amen!

waar zeg jij nou amen op? op het meisje voor je? die leuke "grapjes"uithaalt met haat paard?

Sanneh14

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-06 09:49

Ik dacht, ik zeg niets meer, ik heb het commentara gelezen, en weer wat geleerd. We weten dat het slecht is, we hebben lang genoeg ervaring met paarden.
Ik ben er btw ook niet echt blij mee dat Hinde (nanda_bobok) zulke reacties plaatst :S

nu krijgen wij weer de stempel van onverantwoordelijk...
En dan nog even iets, ik weet dat het aanvallend/verdedigend klinkt, maar ik weet dat dit waar is.

Citaat:
ze is btw 15

met 'niet vaak' neem ik aan bijna niet? dus heeft ze bijna niet gesprongen.

*diepe zucht*

maar zo wie zo, je gaat toch niet met z'n 2 op een paard springen dat bijna nooit springt
[/quote]

Ten eerste gaat dit over het 1e paard. Ze had tot ik haar koch (Juli 2005) nog bijna nooit gesprongen, wel af en toe, maar haar ruiter was meer van de dressuur. Ze heeft dus wel eens gesprongen. Toen ze bij ons kwam hebben we het GEPROBEERT, en toen wou het niet. Hooguit 20 centimeter, en ze kon wel springen, maar haar techniek was niet goed. Nu zijn we van af september bij een goede instructrice op les, en gaat het steeds beter, qua rijden, zowel als bij mij en bij haar, zowel springen als dressuur.

dus, ze springt regelmatig, en langzaam aan hebben we afgelopen weekend de 1m gesprongen, en ja, dat was onder begeleiding van die instructrice.

Djilna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 10:12

Omdat er bijna 4 pagina's aan hoofdzakelijk negatieve reacties zijn is het inmiddels duidelijk wat de algemene mening is over deze filmpjes. De TS heeft inmiddels wel in de gaten dat het niet zo verstandig is wat ze hebben gedaan.
Vandaar een slotje op het topic.