Ga zo door
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

en kon alleen maar racen. Het heeft 3 jaar geduurd voordat hij een klein beetje met zijn hoofd naar beneden ging, en toen ook nog een hele tijd voordat de valse knik eruit was. (met tegenslagen zoals peesblessure, kissing spines, etc,etc) Nu loopt hij Z2 tussen de paarden (nouja liep, nu is ie met pensioen
).
), maar als je de rij foto's ziet van het begin en nu sjapoo hoor, jullie zijn er flink op vooruit gegaan.
vannie schreef:hey daan
wat leuk om weer eens een aantal foto's te zien en het hele verhaal achter karlos te lezen![]()
ik kwam jullie regelmatig tegen op de wedstrijden en ik vond jullie altijd een geweldige match.![]()
van de zomer ga ik ook weer starten met mijn nieuwe als alles goed gaat en dan kom ik je hoop ik weer vaak tegen
nou groetjes en een kusvoor karlos en ook voor baily
vanja
Odin schreef:Ik heb genoten van je verhaal en de foto's van Karlos van het begin tot nu. Wat is hij veranderd zeg! WOW!!!
Het tegenslagen-verhaal komt me erg bekend voor, ik heb met mijn vorige paard enorm lopen tobben 5 jaar lang, waarna voor mij de enige optie was om hem te laten inslapen.
Zelf heb ik in zijn opvolger Romanov mijn droompaard gevonden, op alle vlakken. Ik kan me goed indenken hoe blij jij met Karlos moet zijn.
Jullie zijn een supermooie combinatie, geniet nog maar lekker lang van en met elkaar!
Ik heb nog 2 topics aangemaakt (ook van mijn merrie).

naadje24 schreef:ja mijn paard komt ook van alex....
helaas heb ik hem moeten laten inslapen na pas 2 jaar mogen genieten..
ook heb ik vele paarden van hem zien komen...bij ons op stal komen alle manegepaarden bij hem vandaan en ook veel pensionners
ook daar toenmalig meegeweest voor een koop voor een goede vriend
een 2 jarige gekocht...en met 5 jaar wou hij het paard niet terugkopen terwijl hij het een prachtbeest vond en ook vond dat ie er meer voor had kunnen vragen![]()
tis een beetje 50/50... er lopen absoluut toppers bij maar hij verkoopt ook bagger
maar meestal heeft hij ze te kort om dat te weten..
ik praat hem niet slecht...maar kijk wel uit met wat er bij hem vandaan komt..
nu heb ik een eigen fok genomen van onze eigen stal..ken haar al 3 jaar en weet wat er mee gebeurd is![]()
ik hoop dat jij het wel beter treft als mij en dat je niet over 2 jaartjes voor probs komt te staan die achteraf al bekend hadden moeten zijn
(mijn paard had ocd en was waarschijnlijk al geopereerd,vandaar is ie ook waarschijnlijk van duitsland naar nederland gekomen)
maar ondanks alles...leuk paard heb je en heb er maar veel lol mee![]()
![]()
en wat is je gele setje gaaf!!!!
Heel mooi! Echt..
En idd die dekjes!!
wat veel zeg
Wel heel leuk!