Heel speciaal topic… (WARNING: veel foto’s!!!)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

x_Irisje_x

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 11:19

Jeetje wat is dat paard veranderd zeg, mooie nek gekregen, mooie hoofdhouding. Ziet er super uit! Je hebt heel wat bereikt
Ga zo door

Anouskaa

Re: Heel speciaal topic… (WARNING: veel foto’s!!!)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 12:06

Woow wat ontzettend mooi zeg!
Ik vind het erg knap van jullie dat jullie ondanks alle tegenslagen zo iets voor elkaar hebben gekregen! Je hebt erg echt een geweldig paard van gemaakt. En jullie zijn gewoon het perfecte stel samen
Nog heel veel succes met Karlos

Fysiomeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 13:00

Nou, alles is volgens mij al gezegd, maar voor het geval je het nog niet wist: Wat een MOOOOI paard heb jij!!!

Ik weet precies hoe ze veel kunnen veranderen. Mijn pony was net zadelmak toen ik hem kocht, een enorme onderhals en kon alleen maar racen. Het heeft 3 jaar geduurd voordat hij een klein beetje met zijn hoofd naar beneden ging, en toen ook nog een hele tijd voordat de valse knik eruit was. (met tegenslagen zoals peesblessure, kissing spines, etc,etc) Nu loopt hij Z2 tussen de paarden (nouja liep, nu is ie met pensioen ).

Ik heb echt veel respect voor mensen zoals jij, want ondanks tegenslagen ben je al echt ver gekomen, en is moet eerlijk zeggen dat ik niet geloofde dat je nog maar L1 met hem reed. Hij heeft de uitstraling van een Z paard!!! Jullie komen er wel, zeker met de band die jullie hebben, dat straalt er vanaf!!!!!

cojolly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 00:05

Hoi Daan wat leuk dat verhaal over karlos, ik zie je natuurlijk erg veel op stal en karlos ook, wat me nu pas opvalt is hoe jullie beiden verandert zijn in jullie voordeel natuurlijk ( ben natuurlijk ook niet het meest oplettende persoon ), maar als je de rij foto's ziet van het begin en nu sjapoo hoor, jullie zijn er flink op vooruit gegaan.
GA ZO DOOR. liefs

bOwieGeeske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 11:09

heyhey daan!!

Woow wat is kar veranderd zeg in 2 jaar en 2 maanden! het is een echte bink geworden, en met die wedstrijden gaat het zeker goedkomen!! heel erg veel sucses

Groetjess Geeske

BailyKarlos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-06 10:08

vannie schreef:
hey daan

wat leuk om weer eens een aantal foto's te zien en het hele verhaal achter karlos te lezen

ik kwam jullie regelmatig tegen op de wedstrijden en ik vond jullie altijd een geweldige match.

van de zomer ga ik ook weer starten met mijn nieuwe als alles goed gaat en dan kom ik je hoop ik weer vaak tegen

nou groetjes en een kus voor karlos en ook voor baily

vanja

He Vanja!
Gezellig dat je ook weer aan de wedstrijden mee gaat doen.
Gaat t goed met je nieuwe Krack?
En hoe gaat t met Silvaro?
Nou dan zie ik je snel weer.

BailyKarlos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-06 10:10

Odin schreef:
Ik heb genoten van je verhaal en de foto's van Karlos van het begin tot nu. Wat is hij veranderd zeg! WOW!!!
Het tegenslagen-verhaal komt me erg bekend voor, ik heb met mijn vorige paard enorm lopen tobben 5 jaar lang, waarna voor mij de enige optie was om hem te laten inslapen.
Zelf heb ik in zijn opvolger Romanov mijn droompaard gevonden, op alle vlakken. Ik kan me goed indenken hoe blij jij met Karlos moet zijn.

Jullie zijn een supermooie combinatie, geniet nog maar lekker lang van en met elkaar!

Romanov vind ik ook een geweldigpaard! Jullie passen perfect bij elkaar!

BailyKarlos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-06 10:34

@Westlander: Ik ben ontzettend trots op ze!

@SaskiaKur: Ja, t is een stresskippie dus als ik hem LDR losrij ontspant ie beter en laat ie zijn rug lekker los. Oprichten is geen probleem dat kan ie wel.

@Tessa_frida: Na een jaar stilstaan heeft een fysiotherapeute haar toen weer een beetje op de been gebracht dus daar doe ik weer wat mee. T uitgebreide verhaal staat in mijn profiel.
Ik wilde haar echt houden. Dus ik zou dan gewoon niet meer paardrijden.
Mijn ouders waren degene die zeiden dat ik een paard erbij mocht.
Omdat ze zagen dat ik mijn hele ziel en zaligheid in "die paarden" legge en nog steeds.

@Dexterzorro: We voelen ons vereerd Ik heb nog 2 topics aangemaakt (ook van mijn merrie).

@BasjeGuwrl: Het is een Kieffer hoofdstel, met een andere neusriem erop en ja inderdaad een Dobert frontriem.

@naadje24: Ik heb hem inderdaad bij Alex gekocht ja!!! Heb jij daar ook een paard gekocht? Ik heb hele goede ervaringen met deze man en meerdere met mij (ik ken in totaal 4 paarden die daar vandaan komen).

@MirandaFuego: Het hoort er inderdaad bij. Maar ik had het niet meteen na een paar weken verwacht. Maar opgeven kom niet in ons boekje voor! Bedankt voor de mooie complimenten!

@Fysiomeid: Bedankt voor de complimenten!! Ik hoop ook ooit, net als jij, Z met hem te rijden. Maar Mijn doel is M als ik dat haal met mijn karrepaardje waarvan iedereen vond dat ik m terug moest brengen om een echt paard te kopen dan ben ik al helemaal tevreden. Z zou een cadeautje zijn.

@cojolly: He marja! Heel erg bedankt voor je complimenten! Ik vind het trouwens zou spannend dat jol bijna moet bevallen! Dat word echt een prachtveulen!

@bOwieGeeske: He Geeske! Alles goed? Bedankt voor je reactie!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 11:01

Knap dat je door het paard hebt kunnen heenkijken toen je voor de eerste keer zag! Vind op de eerste foto's echt nog helemaal niks. Later zie je hem gewoon opbloeien, jullie zijn mooie combinatie geworden!
Hopen dat je haar nog lang kan blijven rijden, en een team vormt.

Weet hoe belangrijk een goede band is met je paard, klik is belangrijker dan eisen die je vooraf stelt. Zo wilde ik 2 jaar geleden juist een dressuurpony die al meer gelopen had zodat nog iets kon bereiken voor mijn 18de, koop je uiteindelijk dit: viewtopic.php?f=10&t=571171&hilit=.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 11:01

ja mijn paard komt ook van alex....
helaas heb ik hem moeten laten inslapen na pas 2 jaar mogen genieten..
ook heb ik vele paarden van hem zien komen...bij ons op stal komen alle manegepaarden bij hem vandaan en ook veel pensionners
ook daar toenmalig meegeweest voor een koop voor een goede vriend
een 2 jarige gekocht...en met 5 jaar wou hij het paard niet terugkopen terwijl hij het een prachtbeest vond en ook vond dat ie er meer voor had kunnen vragen

tis een beetje 50/50... er lopen absoluut toppers bij maar hij verkoopt ook bagger

maar meestal heeft hij ze te kort om dat te weten..
ik praat hem niet slecht...maar kijk wel uit met wat er bij hem vandaan komt..

nu heb ik een eigen fok genomen van onze eigen stal..ken haar al 3 jaar en weet wat er mee gebeurd is

ik hoop dat jij het wel beter treft als mij en dat je niet over 2 jaartjes voor probs komt te staan die achteraf al bekend hadden moeten zijn

(mijn paard had ocd en was waarschijnlijk al geopereerd,vandaar is ie ook waarschijnlijk van duitsland naar nederland gekomen)

maar ondanks alles...leuk paard heb je en heb er maar veel lol mee
en wat is je gele setje gaaf!!!!

retseH

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 11:12

Zó! jij hebt al aardig wat meegemaakt met je paardje, maar je hebt er zo te zien heel veel tijd en concentratie ingestopt en dat is heel goed uitgepakt, wat een mooi dier is het geworden zeg!
Heel veel succes er verder mee, maar dat zal wel lukken

BailyKarlos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-06 11:26

naadje24 schreef:
ja mijn paard komt ook van alex....
helaas heb ik hem moeten laten inslapen na pas 2 jaar mogen genieten..
ook heb ik vele paarden van hem zien komen...bij ons op stal komen alle manegepaarden bij hem vandaan en ook veel pensionners
ook daar toenmalig meegeweest voor een koop voor een goede vriend
een 2 jarige gekocht...en met 5 jaar wou hij het paard niet terugkopen terwijl hij het een prachtbeest vond en ook vond dat ie er meer voor had kunnen vragen

tis een beetje 50/50... er lopen absoluut toppers bij maar hij verkoopt ook bagger

maar meestal heeft hij ze te kort om dat te weten..
ik praat hem niet slecht...maar kijk wel uit met wat er bij hem vandaan komt..

nu heb ik een eigen fok genomen van onze eigen stal..ken haar al 3 jaar en weet wat er mee gebeurd is

ik hoop dat jij het wel beter treft als mij en dat je niet over 2 jaartjes voor probs komt te staan die achteraf al bekend hadden moeten zijn

(mijn paard had ocd en was waarschijnlijk al geopereerd,vandaar is ie ook waarschijnlijk van duitsland naar nederland gekomen)

maar ondanks alles...leuk paard heb je en heb er maar veel lol mee
en wat is je gele setje gaaf!!!!

Wij hebben hele goede ervaringen met hem. Dat mijn paard niet helemaal goed was mocht ik hem zelfs terugbrengen en een andere uitzoeken, maar dat wilde ik niet. Ik wist wat ik kocht. Hij kon ook niet door het paard heenkijken. Als het goed is ga ik straks ook met een eigen fokproduct verder.

Stephniii

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 13:36

Waauww,egt geweldig paard!Nog heel veel succes:)

X

0nina0

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 22:40

mooi paardje! Wat veel dekjes zeg!:O Hoeveel heb je er als ik vragen mag?:P

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 23:06

Jullie zijn echt een leuke combinatie!
Mooi om te zien dat jullie zo gegroeid zijn, jullie zijn echt vooruitgegaan!

Roos_M

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 12:21

Wat een prachtig verhaal! Ook heel mooi om zo jullie voorderingen ze zien! Hele mooie combinatie en hij is heel mooi veranderd, spieren erop en alles! Heel mooi! Echt.. En idd die dekjes!! wat veel zeg Wel heel leuk!

Heel veel succes verder!