Charos schreef:
Aah dan rijd jij vast de Z bixie wedstrijden
Jij hebt het aan het rechte eind
! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Charos schreef:
Aah dan rijd jij vast de Z bixie wedstrijden
!
Naja voor mij dan, ik ben ook al zo lang niet meer op Bokt geweest! Maar goed voor ik je weet wel ben, laat ik het maar over je foto's hebben 
(bedankt hè, heeft totaal geen waarde meer nu deze vraag) Dat lijkt me dus wel gezellig! Maar voor je mij verslaat, zul je eerst een wat moeten doen aan....... Nee ik heb geen idee. Misschien dat je iets rechter op moet zitten, maar dat is oud nieuws na al honderdduizend opmerkingen hierover. Voor de rest tja kan ik standaard zijn, nice horse
. Nee ik meen het echt, geen meeloperreactie dus eigenlijk, TJA.
KazimirOrryS schreef:Kijk eens aan! Daar hebben we Wouter weer! Dat is lang geledenNaja voor mij dan, ik ben ook al zo lang niet meer op Bokt geweest! Maar goed voor ik je weet wel ben, laat ik het maar over je foto's hebben
Tja uhmmm...... hahah wat moet ik zeggen; Ja Wouter geen commentaar op je rond rijden, doe ik zelf ook hè.. En wanneer mag ik concurrentie verwachten(bedankt hè, heeft totaal geen waarde meer nu deze vraag) Dat lijkt me dus wel gezellig! Maar voor je mij verslaat, zul je eerst een wat moeten doen aan....... Nee ik heb geen idee. Misschien dat je iets rechter op moet zitten, maar dat is oud nieuws na al honderdduizend opmerkingen hierover. Voor de rest tja kan ik standaard zijn, nice horse
Zo goed??
talented schreef:KazimirOrryS schreef:Kijk eens aan! Daar hebben we Wouter weer! Dat is lang geledenNaja voor mij dan, ik ben ook al zo lang niet meer op Bokt geweest! Maar goed voor ik je weet wel ben, laat ik het maar over je foto's hebben
Tja uhmmm...... hahah wat moet ik zeggen; Ja Wouter geen commentaar op je rond rijden, doe ik zelf ook hè.. En wanneer mag ik concurrentie verwachten(bedankt hè, heeft totaal geen waarde meer nu deze vraag) Dat lijkt me dus wel gezellig! Maar voor je mij verslaat, zul je eerst een wat moeten doen aan....... Nee ik heb geen idee. Misschien dat je iets rechter op moet zitten, maar dat is oud nieuws na al honderdduizend opmerkingen hierover. Voor de rest tja kan ik standaard zijn, nice horse
Zo goed??
Komt helemaal goed
Mooie bok hoor...Kan het werk lekker aan...
hahahahaha
) Jannickee schreef:LadyLuna schreef:Rechtop zitten, schouders naar achteren en voor je uit kijken, ik vind het een erg mooi paard & goede combi zo op de foto's!
niks meer aan toe te voegen...
horseNL00 schreef:Mooie fotos!! maar waarom stang en trens?
** rest van de berichten niet gelezen (sorry) **
:
. En wat jij niet normaal vind, is voor een ander wel normaal. Beetje dom zinnetje dus he
?
christel1857 schreef:Mooi paard en leuke combi!
Mag ik wel ff commentaar geven op je onderschrift:
Ik wil niet oordelen over mensen maar dan moeten ze wel normaal doen !
Als je vind dat iemand niet normaal doet dan oordeel je je dus over iemand. En wat jij niet normaal vind, is voor een ander wel normaal. Beetje dom zinnetje dus he
?
Sorry maar dit moest ik ff kwijt
? 
?
christel1857 schreef:Ach je moet toch ergens commentaar op hebben?
Maar ik blijf het een vage uitspraak vinden

(ik kom eigenlijk nog niet eens in de buurt geloof ik..
) horseNL00 schreef:Mooie fotos!! maar waarom stang en trens?
** rest van de berichten niet gelezen (sorry) **