Jaa ff reageren hoor Maar mag je ook nog je foto's plaatsen die je in het andere topic ook had?
maar voor de rest, ze zijn weer geweldig hoor maar vind ze niet allemaal echt blooperig.. want een foto dat je een raar gezicht trekt is niet echt wat je noemt grappig.. behalve als je een mislukte sprong ofzo maakt maar dat is mijn mening voor de rest!, laat maar komen ....
Ik en mijn stal genoot, vonden het eens tijd om leuken foto`s te maken in de sneeuw. Natuurlijk was ik weer het haasje, om door de zware sneeuw te ploeteren.
En was die gene zo leuk om de hele reportagen op het fries paarden forum te plaatsen, waar iedereen me heerlijk zat uit te laggen omdat ze precies geklikt had toen ik ten gronden ging.
jammer dat ik die keer niet vast heb kunnen leggen dat mijn nichtje in het bos over een tak bleef hangen en haar pony er vandoor ging hahaha was op dat moment paniek..maar wat hebben we er achteraf lol om gehad zeg hahahah elke keer als ze gaat rijden zeg ik nog wel eens...pas op voor bomen met laag hangende takken he ? hahahahahaaa