Nickyu @ work op MAESTRO(andalusier)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Madelon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 10:43

Jha, het wordt je te heet onder de schoenen en meteen wordt alles terug genomen.
Denk de volgende keer even 20 keer na ofzo voordat je iets zegt. Je ziet, je kunt er mensen heel erg mee kwetsen.

Ik vind hem helemaal niet te dik, een lekker compact paardje, en ja, die ogen misschien wat dikker. Dood zal hij er niet aan gaan denk ik zo. Ik geloof echt dat jou paarden het erg goed hebben bij je

nickyu: fijn dat je weer even lekker hebt kunnen ontspannen en lekker hebt kunnen rijden. Jij verdient dat zeker!
Vind het er ook echt totaal niet verkeerd uitzien na 5 jaar geen engels meer gereden te hebben

ikke17

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 10:53

fjordyloverr schreef:
kimmie261 schreef:
ik heb ze geupload bij imageshack....

en over de dikte van maestro...hij valt echt heel erg mee,maar toont onder het zadel heel dik,maar goed kan dit 100x zeggen,volgens bokt is dit niet zo....

dus kom maar op met 6 pagina's dat ie te dik is...

daarnaast is hij al heel veel afgevallen,en ik vind hem eigelijk wel goed zo..dus sorry,meer zal hij niet afvallen....

Tja als jij de paard naar de kl*te wil helpen, laat hem toch lekker zo?

Ziet er wel netjes uit

Hahahaha wat een sneue penny opmerking zeg.. paard naar de kloten helpen! Sjezus anders heb je er ook even geen verstand van ga anders even in een jeugdtopic met mede penny's over prachtige dunne zwarte wil de hengesten praten

En inderdaad het word te heet onder de voeten..!

Je opmerking getuigd van weinig respect en kennis, allebei aspecten die een goede ruiter wel heeft. Tjah en sommige komen blijkbaar niet verder als: Je helpt je paard naar de Kl*ote, moet jezelf maar weten?!

Sneu hoor! meer voor jou dan voor Femke, want die heeft zichzelf al wel bewezen inmiddels..
Laatst bijgewerkt door ikke17 op 06-04-06 10:58, in het totaal 2 keer bewerkt

Melanievs

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 10:55

Lydian schreef:

Hahahaha wat een sneue penny opmerking zeg.. paarrd naar de stinkmodder helpen! Sjezus anders heb je er ook even geen verstand van ga anders even in een jeugdtopic met mede penny's over prachtige dunne zwarte wil de hengesten praten

Volgens mij pas jij er beter tussen

Het wordt mij niet te heet onder de schoenen hoor ik zeg wat ik denk. En op dat moment heb ik verkeerd gedacht, en ik bied daar mij excuses voor aan. Moeilijk te begrijpen? Ik kan het niet helpen dat jullie allemaal een stel meelopers zijn, als de één op bokt wat zegt volgt de rest meteen..
[/quote]

ikke17

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 11:01

hahaha, ik ga geen discussie met jou aan hier op dit topic als je wil bekvechten pm je maar

Meelopers?! Nee hoor, wat goed is dat is goed! en dat mag gezegt worden! En blijkbaar was je de enige die er zo: (paard naar de klo*te) over dacht. En niet iedereen volgt want niemand heeft JOU na gepraat over dat het paard na de kl*ote geholpen word toch?

naja, hij ziet er gewoon goed uit Femke, het blijft een lekker ding!

kjoetie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 11:11

fjordyloverr schreef:

Het wordt mij niet te heet onder de schoenen hoor ik zeg wat ik denk. En op dat moment heb ik verkeerd gedacht, en ik bied daar mij excuses voor aan. Moeilijk te begrijpen? Ik kan het niet helpen dat jullie allemaal een stel meelopers zijn, als de één op bokt wat zegt volgt de rest meteen..

Goed dat je excuses aanbiedt, maar denk de volgende keer effe na voor je zo'n botte, nergens op slaande opmerking plaatst. En over meelopers gesproken, je was nou niet bepaald de eerste die een opmerking over zijn gewicht plaatste.. wel de lompste.

ikke17

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 11:13

Amen.. (mee eens)

kimmie261

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-06 11:34

fjordyloverr,dank je wel voor het aanbieden van je exuses, ,ik ben blij dat je het hebt gedaan...

waarom ik zo boos word is omdat ik hier de afgelopen jaren ,heel veel paarden heb moeten opknappen die echt naar de kl*te waren,en dit door vooral veelal slecht voeren(dus paarden die amper meer konden lopen van magerte weer op de been krijgen).daarnaast is maestro een paard waar ik al jaren vreselijk mee tob,en waarbij het afwachten is tot het niet meer gaat...tot die tijd doe ik er alles aan hem een zo plezierig en goed mogelijk leven te geven..

verder iedereen super bedankt voor de echt heel lieve reakties,doet me weer erg goed

en waar het hier vooral om gaat in dit topic is om nicky,die gister na alle ellende toch nog heel even een glimlach op haar gezicht had,en DAAR ging alles om!!!

en ze heeft mijn 500 euro niet gevonden,helaas,hahaha...ze heeft wel heel goed gezocht op de grond..

Anoniem

Re: Nickyu @ work op MAESTRO(andalusier)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 11:34

Mooi dier blijft het toch!
Ziet er fijn uit, heerlijk ontspannen!

Daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 11:37

Mooie foto''s hoor mooi paard ook lekker breeed maar ook niet lelijk vind ik:)

Lientjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 11:40

Leuk paard, en mooie foto's..

talented

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 14:18

fjordyloverr schreef:
kimmie261 schreef:
ik heb ze geupload bij imageshack....

en over de dikte van maestro...hij valt echt heel erg mee,maar toont onder het zadel heel dik,maar goed kan dit 100x zeggen,volgens bokt is dit niet zo....

dus kom maar op met 6 pagina's dat ie te dik is...

daarnaast is hij al heel veel afgevallen,en ik vind hem eigelijk wel goed zo..dus sorry,meer zal hij niet afvallen....

Ziet er wel netjes uit

Lachwekkend zo'n reactie. Gezien jouw profiel ben jij inderdaad iemand die er héél veel verstand van heeft en dus ook zeer serieus moet worden genomen

jepsica

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 14:28

Ziet er leuk uit. maestro is echt mijn droompaard kwa hoe die er uit ziet en zijn gangen. wat een topper.

MirandaMalik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 14:39

Eerst even dit:
Dit soort paarden waarvan hij volgens mij ook nog aan de korte kant is, zien er al snel massief uit!
Maar eerder zou ik een compliment willen geven, omdat hij zo goed gereden wordt!
Lekker licht van voren, meestal is dit juist wat moeilijker bij paarden met zo'n giga nek, en zie je een in elkaar getrokken paard!
Hier ziet dat er toch super uit!
Ook de amazone die na zo lang weer op deze manier op een vreemd paard wegrijdt, super gedaan!
Goh, wat ben ik weer aardig vandaag...

kimmie261

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-06 15:01

hahaha,heel erg aardig..

en maestro is heel makkelijk in aanleuning,is gewoon zo'n super fijn paard...zo lief en leergierig..

hopenlijk mag ik er nog heeeeeeeeeeeel lang van genieten....

casjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 15:11

wat een gaaf paardje zeg!!!!
Hou wel van die stevige paarden. Heb je nou nog die 500 euro gevonden?!?!?! hahahaha
Het rijden ziet er ook erg ontspannen en rustig uit (je ziet dat hij er plezier in heeft!)

Maseike

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 15:35

Mooi paardje hoor maar dat wordt al meer keer hier al gezegt!
Dacht dat monchique dikke nek had hihih maar dat valt bij dit paard monchique nog wel mee

Erg leuk zo,n paard en leuk tezien
Heidie en Monchique

alano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 15:40

[/quote]

Ziet er wel netjes uit
[/quote]

Lachwekkend zo'n reactie. Gezien jouw profiel ben jij inderdaad iemand die er héél veel verstand van heeft en dus ook zeer serieus moet worden genomen
[/quote]

ik ben het ook niet met de reactie eens van dat naar de...helpen maar het slaat al helemaal nergens op om te denken dat iemand met een minder goed profiel of iemand die in de b of wat dan ook rijd ervan te zeggen dat diegene niet serieus genomen moet worden. sommige mensen die in de b rijden hebben nog meer verstand van paarden dan die in de z rijden. (heb het profiel nog niet bekeken maar ik vind dit onzin)

alano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 15:41

oeps er is wat fout gegaan maar volgensmij is het wel te begrijpen

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 16:02

Ziet er goed uit hoor, zeker als ze lang geen engels heeft gereden.

Alleen de pad ligt een beetje raar

ikke17

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 17:05

alano schreef:

Ziet er wel netjes uit
[/quote]

[/quote]

ik ben het ook niet met de reactie eens van dat naar de...helpen maar het slaat al helemaal nergens op om te denken dat iemand met een minder goed profiel of iemand die in de b of wat dan ook rijd ervan te zeggen dat diegene niet serieus genomen moet worden. sommige mensen die in de b rijden hebben nog meer verstand van paarden dan die in de z rijden. (heb het profiel nog niet bekeken maar ik vind dit onzin)
[/quote]

Maar dat iemand die in de Z rijd mischien wel minder is als iemand die in de B rijd is ook onzin! Voor het Z moet je bepaalde oefeningen beheersen waar B ruiters alleen nog maar van kunnen dromen.

Inderdaad ik geef je wel gelijk aan het profiel van iemand is weinig te zien, de foto's en info kan net zo goed fake wezen, ik hecht daarom ook weinig waarde aan profielen eigenlijk. Mijn eigen profiel stelt niks voor, omdat ik gewoon geen tijd heb om er iets aan te doen eigenlijk, laat staan zin.

Maar ik rijd ook wel op proffesioneel niveau mee al een tijdje ( vind het nog steeds niks als je dat zegt over jezelf haha maar goed om even een indicatie te geven)

Maar aan mijn profiel is dat niet af te lezen, en ik heb ook niet zo'n zin om te koop te gaan lopen met wat ik allemaal gedaan heb, ik geef gewoon mijn mening

Toch nog een heleboel positiefe reactie's hé Femke!

kimmie261

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-06 17:28

ik word er stil van....zoveel toch wel heel positieve en leuke berichtjes... dank jullie wel!!

kjoetie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 17:41

en zo hoort het ook alleen maar lieve reacties... alhoewel, dan verlies ik wel de weddenschap..

Kunnen we nog 1 pagina vol zeuren over dattie te dik is??

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 17:45

wat een heerlijke speknek heeft ie zeg! toen ik de eerste foto zag dacht ik zo van, is hij nou zo groot of is zij nou zo klein haha

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 17:47

tsja het is best een mooi paard, maar toch is hij wel erg dik hoor..

kjoetie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 17:48

did i mention dat hij te dik is?