Okee; Boktpeople!, ik denk dat ching nu onderand wel weet, wat ze "fout' doet, waarom moeten jullie altijd haar hebben? Je kan toch wel een beetje positief blijven, dan allemaal achter elkaar lopen en gaan vechten wie het meeste fouten dignen uit de foot's kan halen? Ik heb mesnen nog veel slechter zien inrijden, daar had je echt wel commentaar op kunnen geven, maar ja, Ik vind dat het er ook niet al te best uitziet, maar ja wat moet je verwachten als je een pony gaat inrijden? Dit is beter dan gelijk allemaal bijzet teugels erbij en dat arme beestje moet gelijk ZZ dressuur onder de vingers nemen...
Als je weet dat ching een topic plaats en je niks beters hebt te doen dan afzeiken en afkraken.. etc! kijk dan gewoon niet... zo moeilijk is dat toch niet?... En er wordt.. gewoon elke keer hetzelfde gezegt.. lees het topic eerst voordat je wat gaat plaatsen.. is misschien ook wel zo handig.. kijk ik snap als er 100 pagina's zijn adt je het niet allemaal gaat lezen.. maar ja.. reageer dan gewoon niet.. Je mag best zeggen wat je vind, maar geef dan GOEDE tips, bijv, Laat de eigenaar zelf beoordelen of het zadel goed ligt.. zo niet.. nou daar kan ching toch niks aan doen? en sommige reactie's vind ik echt te ver gaan.. het lijkt net of jullie express de topics gaan opzoeken om te zeiken? niks beters te doen?.. Ching is een vriendin van mij! en ik vind dat ze wel eerlijk tegen over de pony's is!, het is jammer dat ze niet dichtbij woont, anders had ze ook nog op die van mij gereden!..
nou ik heb denk ik wel gezegt wat ik wou zeggen..
(let aub niet op mij want ik ben zo chagrijnig als het maar kan.. maar moest ff mijn agressie kwijt... heb je wat te melden TEGEN mij!, pb me maar..)
Groetjes Miranda
@ching

Nog een tijdje en je kan zo het circus in