Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
En hij kan ook lekker lopen zeg 
Haha, ik ken jou wel. Jij hebt toch bij mij op de basisschool gezeten. Aaah, wat leuk dat ik je nou hier tegen kom. Zo, wat woon je ver weg zeg! Ik zag eerst je rode haren, en toen dacht ik; Heey dat lijkt wel wat op Hester. En toen keek ik in de profiel en ben je het ook nog echt. Zoo, je hebt het flink ver geschopt. Ik wist nieteens dat je paard reed. Hahah! Mooie pony's heb je hoor, super. Laat je nog wat van je horen?

wat een superpony heb je daar onder je kont, en wat géwéldig kan hij strekken!
echt super! 
IndianSummer schreef:Heee Hester!
Bedankt voor je berichtje op mijn site.
Ik weet niet of je al foto's van Bonny hebt gezien op Kraamstal, maar ik zal ze binnenkort ook even op de site zetten. We hebben namelijk ons internet er 3 weken uit gehad..
Easter ziet er echt super uit! En wat geweldig lopen kan ie nog steeds!!
Het ziet er echt top uit!
Als het goed is komen we zonder even op de hengstenshow kijken.
Ik zie je dan waarschijnlijk wel!

Suziej schreef:WOOOW! Oke, dit is raar.Haha, ik ken jou wel. Jij hebt toch bij mij op de basisschool gezeten. Aaah, wat leuk dat ik je nou hier tegen kom. Zo, wat woon je ver weg zeg! Ik zag eerst je rode haren, en toen dacht ik; Heey dat lijkt wel wat op Hester. En toen keek ik in de profiel en ben je het ook nog echt. Zoo, je hebt het flink ver geschopt. Ik wist nieteens dat je paard reed. Hahah! Mooie pony's heb je hoor, super. Laat je nog wat van je horen?
.. ik heb in je profiel gekeken en ik herken je inderdaad wel ja!..haha nederland is klein 

anydale schreef:Gaaf beengebruik heeft ie zeg! Echt top, je ziet die tong steeds minder, vind ik echt knap van je! Wanneer ga je weer starten?

loverasta schreef:ik zou als ik jou was een klein beetje uitkijken met het aansingelen!
er is bij ons iemand die deed haar paard ook zo aansingelen net als jou , en dat paard schoot er van door met het gevolg dat het meisje er niet meer is (ze is overleden) nadat ze is gevallen van haar paard omdat ze hem aansingelde,
Terwijl dat paard normaal heel braaf is .
Groetjes anne
p.s. wat kan jou pony SUPER strekken zeg !!!! echt mooi