Leuk topic Ikzelf heb geen blooper-foto's (gelukkig ) Gisteren wel nog 5 keer de bak uit'gevlogen' maar gelukkig hier geen foto's van Na de 5e keer werd besloten de bak toch maar even dicht te doen
Grappig dit. Ik heb nog een filmje op de videocamera van onze merrie, ik was lekker aan het halsstrekken en ze struikeld wordt boos, geeft een bok en hop daar lag ik. Denk niet dat ik het filmpje op de computer krijgt, gelukkig maar. Heb ook altijd in het buitenseizoen dat ik de bordjes/hekjes omver rijdt, vooral in mn schouderbinnenwaarts tikt ie nog weleens het hekje eraf met zn achterbeen.
Of moet je nou voor of achter het bordje H langs als je uit de hoek komt, haha. Van dat soort acties, rijdt je M ofzo, kan je nog niet fatsoenlijk tussen de bordjes rijden.
Oeps , heb er eentje gevonden , mag ik erop wijzen dat [***] met een zweepje moet gereden worden en dat ik van de instructeur geen kreeg Dus ze was allesbehalve actief
Ik heb nog een foto waarbij het zadel een beetje ver naar voren is geschoven. Het ziet er echt niet uit in galop, net of ik op d'r nek zit... (heb 'm helaas niet digitaal)
Ik heb ook enorme bloopers vooral van mijn eerste ponyke maar daar heb ik helaas geen foto's, wel heb ik er eentje van Cappuccino, we moesten even wat mooie foto's van hem schieten maar hij had er niet zoveel zin in
kvind de foto's leuk maar sommige waarvan ik zeg: dit zijn nou niet echt bloopers wat ik onder bloopers versta is eigenlijk, bokken steigeren, wegspringen, wegrennen, vallen, enz... Maar is mijn mening