Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

stalleke schreef:Gefeliciteerd met je punten! Ik kom haar zondag in eersel ook weer even bewonderen hoor

Exodus schreef:Gefeliciteerd Zwelgje. Dan rij ik tegen jou in Eersel.
Ga ook voor de ontspanning, maar moet dat zelf ook zijn. En vorige keer in Eersel kregen we geen van beigen echt de kans om te rijden wel! Nou laten we hopen as weekend wel!!
Succes alvast
sarabande schreef:Is mijn schuld, eigenlijk wilde Zwelgje zo onverwacht snel al niet in de M2 starten omdat ze vindt, ik citeer: "dat je met een paard als Saar in de kopgroep moet eindigen"
Mijn stelling was dat als je toch de kans hebt om die ervaring op te doen bij een jury het voor die eerste wedstrijd minder belangrijk is hoe je eindigt, daarna kunnen de mindere zaken dan op scherp gesteld worden bij de instructie.
Dus we verwachten er niet al te veel van maar gewoon lekker kijken hoe de nieuwe proef aanvoelt.
)!!! Hou 'ons' op de hoogte van de vorderingen
Aimee schreef:Spannend (of eigenlijk ontspannend)!!! Hou 'ons' op de hoogte van de vorderingen
![]()
Zwelgje schreef:Zullen "we" zeker doen en als wij het niet doen, zijn er vast wel anderen die "jullie' graag informeren over de vorderingen![]()
![]()
Greets!!!