Quirina (VF x Wendekreis) na lange tijd weer @ work!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Y_DG

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-06 22:38

Giloni schreef:
Door welke hengst?

Door Royal Jubilee, dat is een Rohdiamant x Andiamo x Welt As

Hilde_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 22:47

Die ken ik niet...

Y_DG

Re: Quirina (VF x Wendekreis) na lange tijd weer @ work!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-06 22:55

moet je maar een keer in google intypen dan zul je wel bij de site komen waar de hengst gestald staat

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 23:34

Van de ene kant ziet het er soms wat geforceerd uit maar van de andere kant zitten er super gave foto's bij! In ieder geval ben je dr weer flink aan het werk aan het zetten zo te zien Ik vind haar wel erg gaaf! Hoe is het met het veulen?

Y_DG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-06 23:49

Lenn schreef:
Van de ene kant ziet het er soms wat geforceerd uit maar van de andere kant zitten er super gave foto's bij! In ieder geval ben je dr weer flink aan het werk aan het zetten zo te zien Ik vind haar wel erg gaaf! Hoe is het met het veulen?

bedankt Lenn! Op bepaalde foto's ziet het er idd wat stijfjes enzo uit! maar dat doen we normaal anders Met Forpreza gaat alles goed! Ze word bijna één jaar en ze word ipv naarling een mooiling ze word met de week mooier en volwassener. Echt raar hoe snel het verandert.

Nettie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 02:49

Nou je weet het he, als je vier pagina's met reacties wil moet je foto's plaatsen met een slof

CK88

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 09:10

Je hebt je paard echt super aan het lopen, zo te zien weet je wel waar je mee bezig bent
Erg gaaf paard ook, heeft zo te zien veel schoudervrijheid en mooi lang voorbeen Ook achter ziet ze er sterk uit

Heb het hele topic niet doorgelezen, maar wat rijd je nu met deze? Z2?

Y_DG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-06 13:44

nettie : hahaha ja ik weet het normaal plaats ik nooit foto's met slof maar deze keer wou ik het niet laten omdat ze zo lekker liep die dag. maar ja bokt blijft bokt.

nimmedor: Bedankt voor de complimenten! Ik rijd momenteel geen wedstrijden en het is ook al een hele tijd geleden. Ik heb nog maar in de tijd dat ik haar heb 3 dressuurwedstrijden gereden *schaam*
Maar ik train haar idd M/Z niveau.

Bedankt allemaal

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 20:41

ziet er goed uit maar uhmm...WAT BEN JIJ GROOOT
hoe groot ben je ?

Y_DG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-06 22:26

panache schreef:
hoe groot ben je ?

euhm bedankt maar ehm ik ben 1.85m

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 22:42

Quirinake schreef:
panache schreef:
hoe groot ben je ?

euhm bedankt maar ehm ik ben 1.85m

haha je lijkt wel 2 meter ofzo

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 22:50

Yihaaa, een Yuri-topic
Héhé, nee, misschien moet je je titel maar veranderen in "Yuri at work", dan krijg je nog 10x zoveel reacties (lichte verwijzing naar een ouder topic, sommigen zullen wel weten over welk Yuri-topic ik het heb, hijzelf ongetwijfeld ook )
Over die slof ga ik kort zijn: ik denk echt wel dat hij die niet zou gebruiken, mocht hij daar geen reden toe hebben. Ik denk niet dat iemand op basis van deze foto's kan oordelen over het rijgedrag van de ruiter, het zijn momentopnamen.
Dat hij ergens in het begin gevraagd wordt om een filmpje te uploaden, om zichzelf te bewijzen, vind ik te ver gaan. Het is niet dat hij zich moet verantwoorden of zo he. Ik bedoel: mooi paard, mooie ruiter... Wat willen we nog meer?!?

Y_DG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-06 23:30

Tieneke schreef:
Yihaaa, een Yuri-topic
Héhé, nee, misschien moet je je titel maar veranderen in "Yuri at work", dan krijg je nog 10x zoveel reacties (lichte verwijzing naar een ouder topic, sommigen zullen wel weten over welk Yuri-topic ik het heb, hijzelf ongetwijfeld ook )
Over die slof ga ik kort zijn: ik denk echt wel dat hij die niet zou gebruiken, mocht hij daar geen reden toe hebben. Ik denk niet dat iemand op basis van deze foto's kan oordelen over het rijgedrag van de ruiter, het zijn momentopnamen.
Dat hij ergens in het begin gevraagd wordt om een filmpje te uploaden, om zichzelf te bewijzen, vind ik te ver gaan. Het is niet dat hij zich moet verantwoorden of zo he. Ik bedoel: mooi paard, mooie ruiter... Wat willen we nog meer?!?

haha ja maar dat topic is gelukkig verleden tijd Maar ik doe het niet voor de reacties hoor, ik wou enkel mn paard late zien waar ik fier op ben, waar ik veel zorg voor draag. Maar dan komen er weer 2 of 3 pagina's gezeur over de slof terwijl ik er normaal weinig mee rij en als ik er dan mee rij, hem los hou normaal. Maar ja

Het geeft niet hoor, zo lopen mn topics altijd als ik een topic over mnn veulen zijn er 4 pagina's gezeur over haar bouw, als ik een topic open over de hengst waardoor quirina gedekt is, 4 paginas gezeur over de slechte combi, en nu ook dit, en ook een topic over foto's van turkije van mij, ook zoveel pagina's gezeur omdat ik aandacht wou zogezegd wauw, wat een leuk forum

Tieneke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 23:35

Ja, zo is het nu eenmaal. Opmerkelijk is toch dat vaak mensen zitten te klagen (over iemand anders zijn commentaar, of zelf commentaar aan het geven op iemand) en toch altijd terugkomen naar Bokt Het is dus echt wel een stukje verslavend.
Maar goed. Je doet toch wat je zelf wilt, mensen kunnen wel commentaar geven, maar je beslist zelf welke stukken je opneemt en welke je laat vallen.
Je hèbt een mooi paard, echt waar, maar ik denk dat je dat zelf wel weet Je mag er echt terecht fier op zijn, zou ik ook doen! Jij bent de enige die weet wat het best is voor je paard, velen denken dat ze het altijd beter weten, niet dus.
Ga zo door en blijf gerust foto's plaatsen, ik zie je paard (en jou ook uiteraard ) nog graag vaak terugkeren

Y_DG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-06 23:43

bedankt! en idd, ik leer eruit wat ik eruit WIL leren naatuurlijk e ik ben ook fier op mn paard, ook al vind ik het spijtig dat ze een chronische peesblessure heeft waardoor ik beperkt ben. Maar ik ben van plan mn "carriere" verder te zetten met haar kinderen, en zij mag het rustig aan doen Dat heeft ze wel verdiend denk ik, ze heeft al een zwaar leven achter de rug en ik wil ze nog een zo mooi en pijnloos mogelijk leven geven...

Ik blijf natuurlijk foto's plaatsen Al zal ik er wel op letten wat voor een fotos

Aeris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 12:01

Yuri,
Leuke rijfoto's!
Enne, proficiat met de dekking van Royal

parouscha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 12:21

Altijd zo gezeik over een slof .....

Mooie merrie is het hoor, en het ziet er goed uit!

Y_DG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-06 18:17

bedankt!

naima: thxn

maggie1103

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 20:18

Quirinake, vind je goed rustig zitten bij die maffe sprongen die ze soms maakt, geloof dat ik er al gelijk was afgevallen Vind het een heel mooi paardje om te zien.

Y_DG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-06 20:56

maggie1103 schreef:
Quirinake, vind je goed rustig zitten bij die maffe sprongen die ze soms maakt, geloof dat ik er al gelijk was afgevallen Vind het een heel mooi paardje om te zien.

hahah maar bij sommige sprongen lig ik ook voor mn zadel, of lig ik ook in haar hals hoor deze sprongen vallen nog mee Bedankt toch!