Giloni schreef:Door welke hengst?
Door Royal Jubilee, dat is een Rohdiamant x Andiamo x Welt As
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Giloni schreef:Door welke hengst?
dan zul je wel bij de site komen waar de hengst gestald staat
Ik vind haar wel erg gaaf! Hoe is het met het veulen? Lenn schreef:Van de ene kant ziet het er soms wat geforceerd uit maar van de andere kant zitten er super gave foto's bij! In ieder geval ben je dr weer flink aan het werk aan het zetten zo te zienIk vind haar wel erg gaaf! Hoe is het met het veulen?
Met Forpreza gaat alles goed! Ze word bijna één jaar en ze word ipv naarling een mooiling
ze word met de week mooier en volwassener. Echt raar hoe snel het verandert.

Ook achter ziet ze er sterk uit 
normaal plaats ik nooit foto's met slof maar deze keer wou ik het niet laten omdat ze zo lekker liep die dag. maar ja
bokt blijft bokt.
? panache schreef:ziet er goed uit maar uhmm...WAT BEN JIJ GROOOT![]()
hoe groot ben je?
Quirinake schreef:panache schreef:ziet er goed uit maar uhmm...WAT BEN JIJ GROOOT![]()
hoe groot ben je?
euhm bedankt maar ehm ik ben 1.85m
(lichte verwijzing naar een ouder topic, sommigen zullen wel weten over welk Yuri-topic ik het heb, hijzelf ongetwijfeld ook
)Tieneke schreef:Yihaaa, een Yuri-topic![]()
Héhé, nee, misschien moet je je titel maar veranderen in "Yuri at work", dan krijg je nog 10x zoveel reacties(lichte verwijzing naar een ouder topic, sommigen zullen wel weten over welk Yuri-topic ik het heb, hijzelf ongetwijfeld ook
)
Over die slof ga ik kort zijn: ik denk echt wel dat hij die niet zou gebruiken, mocht hij daar geen reden toe hebben. Ik denk niet dat iemand op basis van deze foto's kan oordelen over het rijgedrag van de ruiter, het zijn momentopnamen.
Dat hij ergens in het begin gevraagd wordt om een filmpje te uploaden, om zichzelf te bewijzen, vind ik te ver gaan. Het is niet dat hij zich moet verantwoorden of zo he. Ik bedoel: mooi paard, mooie ruiter... Wat willen we nog meer?!?
Maar ik doe het niet voor de reacties hoor, ik wou enkel mn paard late zien waar ik fier op ben, waar ik veel zorg voor draag. Maar dan komen er weer 2 of 3 pagina's gezeur over de slof terwijl ik er normaal weinig mee rij en als ik er dan mee rij, hem los hou normaal. Maar ja
als ik een topic over mnn veulen zijn er 4 pagina's gezeur over haar bouw, als ik een topic open over de hengst waardoor quirina gedekt is, 4 paginas gezeur over de slechte combi, en nu ook dit, en ook een topic over foto's van turkije van mij, ook zoveel pagina's gezeur omdat ik aandacht wou zogezegd
wauw, wat een leuk forum
Het is dus echt wel een stukje verslavend.
Je mag er echt terecht fier op zijn, zou ik ook doen! Jij bent de enige die weet wat het best is voor je paard, velen denken dat ze het altijd beter weten, niet dus.
) nog graag vaak terugkeren
ik ben ook fier op mn paard, ook al vind ik het spijtig dat ze een chronische peesblessure heeft waardoor ik beperkt ben. Maar ik ben van plan mn "carriere" verder te zetten met haar kinderen, en zij mag het rustig aan doen
Dat heeft ze wel verdiend denk ik, ze heeft al een zwaar leven achter de rug en ik wil ze nog een zo mooi en pijnloos mogelijk leven geven...
Al zal ik er wel op letten wat voor een fotos

Vind het een heel mooi paardje om te zien. maggie1103 schreef:Quirinake, vind je goed rustig zitten bij die maffe sprongen die ze soms maakt, geloof dat ik er al gelijk was afgevallenVind het een heel mooi paardje om te zien.
deze sprongen vallen nog mee
Bedankt toch!