lol hebben met je pony kan ook~~!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mijntjuhh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 22:17

oatswoats: doe ik ook!

Authentic

Re: lol hebben met je pony kan ook~~!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 22:18

LovesSaartje schreef:
Jus_dOrange schreef:
Gaat ze er
hier

vandoor? hier ziet ze er niet zo heel wild uit, en na die 2 foto's komen volgens jullie de "rare momenten".

En je moet niet gaan springen als je je paard (pony ) niet onder controle hebt...

Bij die eerste link snap ik wel dat die pony er 'vandoor gaat' die benen komen denk ik niet zacht tegen de buik van die pony aan

Buik? Schouder zal je bedoelen...

LADPR

Re:

Ik heb zelf ook Shetten dus weet hoe eigenwijs ze kunnen zijn maar om nou zo met ze om te gaan, zoek een leuk passend ruitertje, daar kan je ook van genieten als je ziet hoe een jong rutiertje steeds meer vooruit gaat met rijden. Om ga lekker mennen, vrijheidsdressuur, dressuur aan de lange lijnen, enz.

Je kan zoveel leuke dingen met shetjes doen waarom dan door rijden terwijl je de pony hindert.

_RoosJ_

En nee als mijn pony weg schiet zit ik er ook niet keurig op maar ik probeer wel zo snel mogelijk mee te werken en dan langzaam terug nemen....... en als iets een voorstel is dan is het vriendelijk bedoeld........ dan hoef je niet zo heftig te doen!

XxxX Rosa

Rooos_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-06 22:19

ik heb al zo vaak gezegt dat het fout was om zo'n fout te maken hoe vaak moet dan nog??

amarinsjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 22:20

zal ik is zo lol met jou gaan maken

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 22:21

amarinsjuh schreef:

*proest*

Michje

Re:

Hoor je bij paardrijden niet op de rug van het paard te zitten?

Doe zelf eens een bit in je mond en laat iemand eraan trekken... Lekker zeg, heerlijk gevoel...

Rooos_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-06 22:21

amarinsjuh schreef:

doe dat!

mijntjuhh

Re:

amarinsjuh: huu ik ook veenendaler zijb:P

Rooos_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-06 22:23

waarom zit iedereen ons zo af te kraken je doet zeker niej alles zelf ook geweldig of zonder je paard pijn wat denk je van het wrede nageeflijk zijn dus te schuren dat zou ik dus nooit doen sommige van jullie vast wel

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 22:26

Ik heb alleen de eerste bladzijde van het topic gelezen, dus als ik wat gemist heb sorry....
Maar ik moet er heel erg van zuchten....

En ik weet nu zeker dat het volgende spreekwoord dat mijn man altijd gebruikt zeker voor velen van jullie op gaat:

De beste ruiters zitten op de barkruk...

In dit geval zou ik zeggen: de beste ruiters zitten bij dit topic...tjonge...we weten allemaal zo goed hoe het moet....bah!

superwoman

Re:

roosjuh1994 schreef:
ik heb al zo vaak gezegt dat het fout was om zo'n fout te maken hoe vaak moet dan nog??

Waarom heb je dan toch excuses gezocht? Daar worden mensen nogal pissig om meestal

je heb het nu via de harde manier moeten leren helaas, maar je pony had het ook over zich heen moeten laten komen dus.......

ALS IK JOU WAS ZOU IK NU WAT SCHRIJVEN HOE JE HET VOLGENDE X ANDERS WIL GAAN DOEN....

(neem aan met een zadeltje - dan zit je iig op de juiste plek op z'n rug....- of je vind jezelf te groot ervoor)

DeSa

Re:

Moet je nu nog vragen waarom iedereen commentaar geeft? Jeetje...

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 22:27

uhm jongens het zijn momentopnames dus hou ff je bek ja!
Bokt.nl is een leuk forum maar is bezaaid met mensen die denken alles beter te weten. Zie je van die losers die dik commentaar geven en dan kijk je naar hun topics en zie je dat ze zelf belaabberd rijden.. Slaat nergens op..
Maarja ze hebben gewoon lol laat hun lol hebben. Van foto's kun je niet gaan zitten oordelen..! Heb ook zovaak foto's gezien van iets wat totaal anders zat dus niet zeuren! De foto's worden hier gezet voor de lol en omdat hun pony of paard zo lief is. Niet om bezaaid te worden met onzinnig commentaar!

superwoman

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 22:28

roosjuh1994 schreef:
waarom zit iedereen ons zo af te kraken je doet zeker niej alles zelf ook geweldig of zonder je paard pijn wat denk je van het wrede nageeflijk zijn dus te schuren dat zou ik dus nooit doen sommige van jullie vast wel

nu moet je niet verdedigen met mensen die ook slechte dingen doen

je moet kijken wat beter kan...

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 22:29

polly2 schreef:
Ik heb alleen de eerste bladzijde van het topic gelezen, dus als ik wat gemist heb sorry....

En ik weet nu zeker dat het volgende spreekwoord dat mijn man altijd gebruikt zeker voor velen van jullie op gaat:

In dit geval zou ik zeggen: de beste ruiters zitten bij dit topic...tjonge...we weten allemaal zo goed hoe het moet....bah!

geef je groot gelijk!

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 22:29

Liennuh schreef:
Bokt.nl is een leuk forum maar is bezaaid met mensen die denken alles beter te weten. Zie je van die losers die dik commentaar geven en dan kijk je naar hun topics en zie je dat ze zelf belaabberd rijden.. Slaat nergens op..
Maarja ze hebben gewoon lol laat hun lol hebben. Van foto's kun je niet gaan zitten oordelen..! Heb ook zovaak foto's gezien van iets wat totaal anders zat dus niet zeuren! De foto's worden hier gezet voor de lol en omdat hun pony of paard zo lief is. Niet om bezaaid te worden met onzinnig commentaar!

En waarom zouden wij onze bek houden voor jouw? Er bestaat ook nog zoiets als vrijhheid van meningsuiting.
Degene die op de shet zit heeft lol ja, maar de shet zelf niet.

Rooos_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-06 22:30

nou ik kan NIET met zadel rijden omdat die oud is en hindert al helemaal de pony ik zou haar oude hoofdstel wel indoen en verder kijken we wel

Mjetterd

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 22:30

roosjuh1994 schreef:

het wrede nageeflijk zijn dus te schuren??? lees ik het nou in het verkeerde zinsverband, of klopt er niets van.. waarom leren ze op bokt geen punten en komma's te zetten? maar oke, nu on-topic, ik vind dit nou een typisch geval van: Penny. zogenaamd lol hebben ( ja, zij hebben lol) en ik vind haar ook te groot. ze loopt zo ong. mee.

polly2 schreef:

dus jij vind het allemaal wel kunnen? ik vind dat je mag zeggen wat je wilt, en natuurlijk kun je te ver gaan. maar er is nog steeds vrijheids van meningsuiting

Michje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 22:31

roosjuh1994 schreef:

Mss moeten we allemaal maar stoppen met paardrijden.. Zo'n wrede sport...

Is het hele doel van paardrijden niet om je paard ontspannen te laten lopen? Een paard dat ontspannen loopt word vanzelf nageeflijk... Daar is dus nix wreeds aan...

Niemand, maar dan ook niemand in dit topic heeft gezegd dat hij/zij alles zelf geweldig en perfect doet. Iedereen doet wel eens wat niet goed. Maar als je foto's als deze (en ik zeg niet dat jullie de enige zijn... Ik heb niks tegen jullie!) op bokt zet, kan je deze reacties verwachten. Als je dit soort foto's of bokt zet, wees dan ook zo'n knappe meid (jongen) om toe te geven dat het niet goed is...

topsylover

Liennuh schreef:
Bokt.nl is een leuk forum maar is bezaaid met mensen die denken alles beter te weten.
Zie je van die losers die dik commentaar geven en dan kijk je naar hun topics en zie je dat ze zelf belaabberd rijden.. Slaat nergens op..

Kijk jij eens even in het profiel van Superwoman en zeg het dan nog een keer?
[edit]Ik heb alleen even snel in haar profiel gekeken, niet denken dat zij de einige is die goed rijd
Laatst bijgewerkt door topsylover op 14-03-06 22:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Sylvia

Re:

Ik kan alleen maar met mijn voorgangers meegaan Overigens vind ik de tip die iemand geeft, om eens naar de foto's te kijken alsof er een vreemde op zit, een hele goede.

Buiten dat, ik kan me niet voorstellen dat die grond fijn te lopen is voor die Shet. Die grond moet keihard zijn...

Bliksem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 22:32

polly2 schreef:

Maar zeg nou eens eerlijk, vind jij het er vriendelijk uit zien?

Rooos_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-06 22:32

dat doe ik toch maar ik wist niet dat als je even eens leuk wilt zijn het in eens niet goed is en als ik een zadel op doe is het nog niet goed want dan word daar weer op gezeikt