Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

LovesSaartje schreef:Jus_dOrange schreef:
Bij die eerste link snap ik wel dat die pony er 'vandoor gaat' die benen komen denk ik niet zacht tegen de buik van die pony aan
amarinsjuh schreef:zal ik is zo lol met jou gaan maken![]()
amarinsjuh schreef:zal ik is zo lol met jou gaan maken

roosjuh1994 schreef:ik heb al zo vaak gezegt dat het fout was om zo'n fout te maken hoe vaak moet dan nog??
roosjuh1994 schreef:waarom zit iedereen ons zo af te kraken je doet zeker niej alles zelf ook geweldig of zonder je paard pijn wat denk je van het wrede nageeflijk zijn dus te schuren dat zou ik dus nooit doen sommige van jullie vast wel
polly2 schreef:Ik heb alleen de eerste bladzijde van het topic gelezen, dus als ik wat gemist heb sorry....
Maar ik moet er heel erg van zuchten....
En ik weet nu zeker dat het volgende spreekwoord dat mijn man altijd gebruikt zeker voor velen van jullie op gaat:
De beste ruiters zitten op de barkruk...
In dit geval zou ik zeggen: de beste ruiters zitten bij dit topic...tjonge...we weten allemaal zo goed hoe het moet....bah!
Liennuh schreef:uhm jongens het zijn momentopnames dus hou ff je bek ja!
Bokt.nl is een leuk forum maar is bezaaid met mensen die denken alles beter te weten. Zie je van die losers die dik commentaar geven en dan kijk je naar hun topics en zie je dat ze zelf belaabberd rijden.. Slaat nergens op..
Maarja ze hebben gewoon lol laat hun lol hebben. Van foto's kun je niet gaan zitten oordelen..! Heb ook zovaak foto's gezien van iets wat totaal anders zat dus niet zeuren! De foto's worden hier gezet voor de lol en omdat hun pony of paard zo lief is. Niet om bezaaid te worden met onzinnig commentaar!
Er bestaat ook nog zoiets als vrijhheid van meningsuiting.roosjuh1994 schreef:waarom zit iedereen ons zo af te kraken je doet zeker niej alles zelf ook geweldig of zonder je paard pijn wat denk je van het wrede nageeflijk zijn dus te schuren dat zou ik dus nooit doen sommige van jullie vast wel
polly2 schreef:De beste ruiters zitten op de barkruk...
In dit geval zou ik zeggen: de beste ruiters zitten bij dit topic...tjonge...we weten allemaal zo goed hoe het moet....bah!
roosjuh1994 schreef:waarom zit iedereen ons zo af te kraken je doet zeker niej alles zelf ook geweldig of zonder je paard pijn wat denk je van het wrede nageeflijk zijn dus te schuren dat zou ik dus nooit doen sommige van jullie vast wel
Liennuh schreef:uhm jongens het zijn momentopnames dus hou ff je bek ja!
Bokt.nl is een leuk forum maar is bezaaid met mensen die denken alles beter te weten.
Zie je van die losers die dik commentaar geven en dan kijk je naar hun topics en zie je dat ze zelf belaabberd rijden.. Slaat nergens op..
Maarja ze hebben gewoon lol laat hun lol hebben. Van foto's kun je niet gaan zitten oordelen..! Heb ook zovaak foto's gezien van iets wat totaal anders zat dus niet zeuren! De foto's worden hier gezet voor de lol en omdat hun pony of paard zo lief is. Niet om bezaaid te worden met onzinnig commentaar!
Overigens vind ik de tip die iemand geeft, om eens naar de foto's te kijken alsof er een vreemde op zit, een hele goede.polly2 schreef:Ik heb alleen de eerste bladzijde van het topic gelezen, dus als ik wat gemist heb sorry....
Maar ik moet er heel erg van zuchten....
En ik weet nu zeker dat het volgende spreekwoord dat mijn man altijd gebruikt zeker voor velen van jullie op gaat:
De beste ruiters zitten op de barkruk...