Eerst en vooral:
winnetou is supermooi & koddig & lief & ...

En jij rydt hem heel goed

De ontspanning is veel beter geworden, maar ik zie winnetou toch liever opgericht lopen dan zo met zijn hals te stofzuigen ...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
yulan schreef:@ suusiejj:
Filmpjes zijn er.
yulan schreef:@ Lotje85:
Doen!! Kunnen met we met nog een bokker een mini-boktmeeting /streepje/ stage houden.
yulan schreef:Hoi!
Ik moet hem zelf in buitenstelling rijden, omdat paarden zichzelf niet automatisch rechtrichten ofzo. En in het wild is het niet nodig da ze zichzelf zouden rechtrichten, want hun aangeboren scheefheid wordt niet verergerd door ruiters
Laatst ging ik een kort wandelingetje maken, en ik had tamelijk losse teugels, maar juist niet genoeg om hem tot op de grond te laten.
Toen deed ie z'n hoofd net zover tot ie teugeldruk voelde, en hij gaf er op na, dus toen kon ik niet anders dan lange teugels geven
silden schreef:wat ik jammer vind is dat nog steeds te veel mensen zich niet realiseren dat Antoine de Bodt paarden die naar de slager moeten goed kan maken!!!!!
kom op mensen!!! Wat is er tegenwoordig nou belangrijker???? paarden naar de %$#* rijden of een paard tot zijn oude dag zonder been gebreken of pijn in de rug te houden????