Lielle schreef:ik vind de reacties behoorlijk overdreven, zowel wat betreft de het commentaar op het al of niet gevaarlijk zijn, als de "oh, typisch bokt weer".
Ik zie persoonlijk het probleem van het springen in deze bak niet zo, en al zeker niet op deze hoogte. Ik ben inmiddels al weer buiten aan het trainen voor de sgw en dan ziet de grond er ook zo uit. Verder zie ik ook het levensgevaarlijke van het touwtje niet helemaal in, dat zou pas gevaarlijk gaan worden als het a) een lus wordt die b) om de ene hoef komt en c) hij er met zijn andere hoef op gaat staan. Dat lijkt me wat onwaarschijnlijk in 1 sprong. De emmers kun je idd beter andersom zetten, en ik zou wel zorgen dat er geen hengsel aan zit.
Wat betreft rare dingen, een deken over je hindernis kan leuke effecten opleveren, die pionnen zijn ook leuk. Verder een paar vuilniszakken (over de balk hangen en vastleggen met de grondbalk) of voederzakken.
ik herhaal dit nog maar een keer. Reacties over het al of niet veaarlijk zijn kunnen hiermee voortaan achterwege blijven.