Bonita14 schreef:
Hmm als je zo hoog springt.. neem ik aan dat hij wel is ingereden
precies.
1 meter springen met een a welshje heeft niks met inrijden te maken.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Bonita14 schreef:
Hmm als je zo hoog springt.. neem ik aan dat hij wel is ingereden
Anoniem schreef:Ik vind het er op zich goed uitzien!
Maar ik vind hem over de 70 cm beter gaan dan over die 90 cm/1 m
Ik denk dus dat je beter niet hoger kan gaan dan 70 cm om het voor je pony leuk te houden, ookal kan ze hoger.
Bonita14 schreef:Anoniem schreef:Ik vind het er op zich goed uitzien!
Maar ik vind hem over de 70 cm beter gaan dan over die 90 cm/1 m
Ik denk dus dat je beter niet hoger kan gaan dan 70 cm om het voor je pony leuk te houden, ookal kan ze hoger.
Ja idd.. maar ik las ook dat hij 7 was.. rij je hem dan nog in?

Fysiomeid schreef:BEENBESCHERMING??!!! Sorry hoor maar je ziet toch duidelijk op een paar foto's dat hij met zijn benen over die balken (of palen) schuurt. Over je eigen veiligheid moet je zelf beslissen vind ik, maar die pony kan niet over zichzelf beslissen.
En of die pony het nou zo leuk vind?? Hij staat op alle foto's met zijn oren in zijn nek.
Verder wel een grappig beestje!!!
Fysiomeid schreef:BEENBESCHERMING??!!! Sorry hoor maar je ziet toch duidelijk op een paar foto's dat hij met zijn benen over die balken (of palen) schuurt. Over je eigen veiligheid moet je zelf beslissen vind ik, maar die pony kan niet over zichzelf beslissen.
En of die pony het nou zo leuk vind?? Hij staat op alle foto's met zijn oren in zijn nek
Citaat:Ja idd.. maar ik las ook dat hij 7 was.. rij je hem dan nog in?
beter te oud er mee beginnen dan te jong

rowo schreef:Fysiomeid schreef:BEENBESCHERMING??!!! Sorry hoor maar je ziet toch duidelijk op een paar foto's dat hij met zijn benen over die balken (of palen) schuurt. Over je eigen veiligheid moet je zelf beslissen vind ik, maar die pony kan niet over zichzelf beslissen.
En of die pony het nou zo leuk vind?? Hij staat op alle foto's met zijn oren in zijn nek.
Dat viel mij ook als eerste op. Ik twijfel er niet aan dat die pony goed kan springen... Maar je meot het natuuurlijk niet te vaak doen, want dan heeft de pony er geen plezier meer in. En dat heeft ie op deze foto's dus niet...
Waarom is er eigelijk geen zadel? WEet nie of ik dat mag vragen hoor....
en idd denk aaan je tenen!!
Ik klink negatief, maar vind het wel een super lieve pony...
Citaat:Nou het spijt me zeer, maar
het ziet er niet uit alsof die pony plzier heeft in het springen. Er is een verschil tussen oren naar achteren en oren in de nek. Dit is niet ff oortjes naar achteren...
Maar goed, genoeg daarover. Ik vind een 7 jarige pony oud genoeg om zo hoog te springen, ook al rijdt ze er nog niet zo lang op. met 7 zijn wel ver genoeg ontwikkelend om dit aan te kunnen.... En één hindernis zo hoog helemaal...

sennerin schreef:Als je hem aan het INrijden bent verronderstel ik dat dit nog een ("redelijk") groene pony is? dan vind ik het onverstandig om zo hoog te springen zonder zadel en zonder cap..
Verder springt die wel netjes maar let echt op je tenen!

Elena schreef:Citaat:Nou het spijt me zeer, maar
het ziet er niet uit alsof die pony plzier heeft in het springen. Er is een verschil tussen oren naar achteren en oren in de nek. Dit is niet ff oortjes naar achteren...
Maar goed, genoeg daarover. Ik vind een 7 jarige pony oud genoeg om zo hoog te springen, ook al rijdt ze er nog niet zo lang op. met 7 zijn wel ver genoeg ontwikkelend om dit aan te kunnen.... En één hindernis zo hoog helemaal...
Maar dan nog, als de pony er geen plezier meer in heeft, dan zal hij heus wel een paar keer weigeren
sammylover schreef:omg... wat een zeikerds hier...
Julie zein gewoon verpest door alleen met een zadel terijden!!
Zonder zadel rijd juist lekker
je bent veel meer 1 met je paard!!
en het is beter voor je evenwicht.

sammylover schreef:omg... wat een zeikerds hier...
Julie zein gewoon verpest door alleen met een zadel terijden!!
Zonder zadel rijd juist lekker
je bent veel meer 1 met je paard!!
en het is beter voor je evenwicht.
De cap.. Ja dat is eigen risico..
Sorry hoor... of zie ik dit nu verkeerd
Ontopic: Erg leuk!!
Ik heb er ooit oeite mee met springen zonder zadel om me tenen binnen Maar echt bokt weer hoor... ze vraagt toch hoe julie die pony vinden springen??
Ze vraagt niet: wat vinden julie van mij dat ik zonder cap en zonder zadel op een groene pony rij??boord tehouden
maar het ziet er goed uit!!