hier onder kim met soraya
en hier naomi op soraya
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ziet er echt niet vriendelijk uit, ik vind je een jaar geleden zelfs beter rijden.. met zo'n schoenen kruip je toch niet op een paard? Zelfs niet voor de foto,want vind de foto's er echt niet beter op geworden met die schoenen .. Heb medelijden met het paard .. wees blij dat hij je er niet heeft afgebokt, had hem geen ongelijk gegeven

sorayalover1 schreef:Ik weet niet hoe jij dan rijd als je denkt dat je daar je paard mee kan prikken :S
venusjah schreef:Nou nee hoor want als ik erin zou willen prikken nou ik zou niet weten hoe ik dat dan zou meoten doen.sorayalover1 schreef:Ik weet niet hoe jij dan rijd als je denkt dat je daar je paard mee kan prikken :S
Beter dan jij iigEn als ik jou zie rijden, is alles mogelijk.
sorayalover1 schreef:Als de eigenaar wil dat het zadel erop blijft blijft het erop!!
Ramona_lief schreef:sorayalover1 schreef:Als de eigenaar wil dat het zadel erop blijft blijft het erop!!
De eigenaar zei net dat ze nooit met zadel reed. Waarom moet en zal jij dan wel met dat zadel moeten rijden?
Die andere foto's vind ik er beter uitzien, ookal vind ik ookal dat daar het zadel niet goed ligt bij die Kim. Ook vind ik dat die Kim de pony in de krul trekt.
Arabian_Girl schreef:kim is me nichtje en die reed ook nog niet zo lang, en ze was nogal bang...omdat ze x was gevallen en iets brak enzo..
naomi was het de 1e keer op soraya...
alison op de foto reed ze toen wel vaker, ze verzorgde soraya eerst...

Arabian_Girl schreef:kim is me nichtje en die reed ook nog niet zo lang, en ze was nogal bang...omdat ze x was gevallen en iets brak enzo..
naomi was het de 1e keer op soraya...
alison op de foto reed ze toen wel vaker, ze verzorgde soraya eerst...

.
nikyta34 schreef:Aan de foto's van een jaar geleden te zien ,lag het zadel daar ook niet echt goed!Ik kan me vergissen hoor.Maar dat houd dus in dat dat zadel al heel lang op het arme paardje zn ruggetje ligt.
verder een leuke paardje en rest is al gezegd
sucses verder
Arabian_Girl schreef:nikyta34 schreef:
als je goed kijkt...is dat van een jaar geleden een andere dan nu...
een dressuur en nu een veelz zadel..
er komt een dressuur aan...

) en zit het paard gewoon in de weg. Over de laatste foto zal ik maar helemaal niet beginnen. Maar zeggen dat je niet trekt is gewoon van de gekken. Het staat er toch duidelijk op
)
sorayalover1 schreef:De eigenaar was er zelf bij hoor die heeft zelf eerst nog gereden en ik kwam er pas aan toen ze al opgezadeld was dus heb ik het er neit op gelegd he!
. Dus hoe oud zal alison nou zijn? 13 /14 ?Citaat:vanaf de zomervakantie toen ze na de 1e ging tot mei/juni2005 dat klopt..