missmartjuh schreef:nou hij lijkt totaal niej op salinero maar t ziet er wel okee uit
O niet???? Ik had nog zo'n stille hoop m ooit aan Anky te kunnen verkopen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
missmartjuh schreef:nou hij lijkt totaal niej op salinero maar t ziet er wel okee uit
Cadish schreef:Haha ik zie je al staan;
'ANKY! Ik heb Salinero gekidnapt! Voor 10 miljoen mag je 'm terugkopen'
sandr0 schreef:missmartjuh schreef:nou hij lijkt totaal niej op salinero maar t ziet er wel okee uit
NonnyNancy schreef:Salinero look a like? Nee niet echt.. (Ik heb ook een donkerbruine, dan is het Bonfire nog niet..)
Wel leuk beestje hoor..!!
Succes ermee!!

_KiMbErLeY_ schreef:apart beesie zeg![]()
ik vind hem het meest op een fries lijken..
maar, die benen zijn daar weer een beetje te grof voor, en dat witte natuurlijk niet van een fries!!![]()
ik vind wel dat ie mooi loopt vergeleken met die fotos van de eerste paar keer!!

sandr0 schreef:banjers schreef:Daar hebben we Boris weer! Want een bink is het toch he!! De foto's zien er leuk uit zeg...Wat kan hij leuk lopen!! Succes met hem verder!
He banjers.... kwam je mijn kanjertje weer tegenBoris gaat goed met rijden , zeker voor zijn leeftijd. Oke af en toe wel een dipje maar tot nu toe komen we daar ook steeds weer uit. En zoals je ziet heb ik ook een fijne bijrijdster gevonden en die gaat ook met sprongen vooruit dus ja we komen er wel.
Doe je 12 maart nog mee??? En hoe is t met Nienke??
Hij blijft leuk hoor banjers schreef:Daar hebben we Boris weer! Want een bink is het toch he!! De foto's zien er leuk uit zeg...Wat kan hij leuk lopen!! Succes met hem verder!
Boris gaat goed met rijden , zeker voor zijn leeftijd. Oke af en toe wel een dipje maar tot nu toe komen we daar ook steeds weer uit. En zoals je ziet heb ik ook een fijne bijrijdster gevonden en die gaat ook met sprongen vooruit dus ja we komen er wel.
Hij blijft leuk hoor
. heb je al een ander verzorgpaardje??
enne je weet maar nooit of er ergens 10 euro op de grond ligt:P haha. (heb ik zelf ook last van) sandr0 schreef:missmartjuh schreef:nou hij lijkt totaal niej op salinero maar t ziet er wel okee uit