Het staat hem erg gaaf dat setje en dat het nog zo schoon is
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
! 
Dimple schreef:Ja, dat snap ik nu wel.
Maar ik ben gewoon benieuwd welke merrie ze gaat laten dekken (zie topic bij FA)
). Het is alleen een onzettende heethoofd. Maar da vind ik wel leuk. Ik ben niet het type voor een dooie

o0anouska0o schreef:Wat een geweldig leuk paard zeg
Die L1 moet toch makkelijk lukken
En ik ben ook helemaal verliefd op je setje, zal die van mij ook wel goed staan
, ik dacht ergens gelezen te hebben dat dit paard HKO heeft? Als dat zo is, moet ik je zeker mijn complimenten geven want hij lijkt er al heel fijn aan te staan
. Anoukie schreef:Ik vind het een leuk paard!
Wat ik me nu afvroeg, ik dacht ergens gelezen te hebben dat dit paard HKO heeft? Als dat zo is, moet ik je zeker mijn complimenten geven want hij lijkt er al heel fijn aan te staan
.
argenpony schreef:hola ¡¡¡¡¡ me encantan tus fotos ,pero queria pregunterte ¿para cuando mas fotos de ti sobre lester ? esas fotos me encantaron¡¡¡¡
dat is engels en spaans met de spaanse woorden wat gehusslet haha erg komisch.
:)) blijf foto's plaatsen he Rocco1 schreef:haha ik heb 2 jaar spaanse les gehad en kan ongeveer wel een lezen wat er staat maar dat van joudat is engels en spaans met de spaanse woorden wat gehusslet haha erg komisch.
maar goed. leuk paard heb je ! maar dat had ik al gezegt, al meer dan eens:)) blijf foto's plaatsen he

Heb net ook deze kleur gekocht; pas goed bij mijn Anky shirt. Alleen was ik onzeker over de bandages maar als ik dat nu bij jou zie vind ik het wel gaaf. Heb nu roomwitte bandages. Misschien toch maar ruilen