pittige Extasy@dressuur

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sachkeuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 21:33

hehe.. Mooi wit

Sjonniej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 22:20

Even een verkeerd idee de wereld uithelpen:
Niet voor alle rugklachten is paardrijden goed. Een vriendin van mij mocht juist níet paardrijden, omdat dit de klacht verergerde.
Maar als je op deze manier op je paard moet zitten, doe je dat niet meer voor je plezier, dan vecht je alleen maar tegen je lichaam. Ik zou mezelf ook kapotschamen dat ik me paard zo uit balans moet brengen omdat IK zo nodig moet rijden... Dit is dan ook de reden dat ik al zeker een half jaar niet meer rijdt ivm. mijn rugklachten. Het doet zeer om te stoppen, maar ik wil niet me paard dwarszitten omdat IK zonodig moet rijden.

Anoniem

Re: pittige Extasy@dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 22:22

broadway schreef:
ik vraag me af of de rugproblemen het gevolg is van het op deze manier rijden van dit paardje......totaal op de kop lopend......in de houding getrokken......het wordt duidelijk van voren naar achteren getrokken , ook dit paardje krijgt op deze manier lichamelijke en/of psychische klachten......
Mijn advies is laat het paard op zijn eigen benen lopen en leer eerst goed zitten , rijden met je zit en zonder te trekken aan de teugels !
Het paardje heeft alle reden om in verzet te gaan zo!!!!

Sluit me hierbij aan ..
Tis een mooi paardje verder..

paardemeisje

Re: pittige Extasy@dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 22:24

Mag ik vragen waaarom je foto´s plaatst, waarvan je eigenlijk al weet dat je er comentaar op gaat krijgen vanwege de manier van rijden erop???
Ik snap even niet waarom je dan zo moeilijk loopt te doen. Ik weet dat ik ook een keer een topic plaatste met daarop een aantal foto's kreeg toen ook veel commentaar, dat vond ik ook niet leuk. Maar daar heb ik wel van geleerd en let ik er voortaan op welke foto's ik plaats. Misschien kun je dat ook beter doen. Je weet hoe iedereen op bokt is, zodra ze denken dat je het paard belemerd met het rijden waaruit bij deze foto's wel het geval is. Dan wordt je aangevallen. Grrr... .

Ik hoop dat het de volgende keer beter gaat, met foto's maken en dat er dan foto's op komen waaruit blijkt dat ze het paard wel degelijk goed kan rijden. dan hoor je zeker minder commentaar. Commentaar blijft er toch wel komen en dat mag ook want daarom plaats je een topic, zodat iedereen erop kan reageren.

Eva_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 22:25

Ik krijg de neiging om haar naar achter te schoppen, rugproblemen of niet.
En ik ga mee met Sjonniej.

Samanta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 00:16

Tjonge jonge paarden mensen onderling zijn wel erg hard.
Ik heb al eerder een reactie gegeven en ik blijf bij mijn mening..Paardrijden met een "kromme rug"lkan best, ik snap niet wat iedereen hier moeilijk loopt te doen.
Die meid laat gewoon wat foto's zien en daar word gelijk weer op een vreselijke manier op gereageerd.
Ben het niet eens met paardenmeisje...dat slaat toch nergens op..dat je kan verwachten dat je flink wat commentaar kan verwachten als je hier op dit forum foto's zet, dat is voor mij al een reden om geen foto's hier neer te zetten, de betweters vallen je gelijk aan......
Ik vind het knap van diegene dat ie toch lekker paardrijd ondanks een moeilijke rug.. Niemand rijd perfeckt, zelfs anky niet en wie bepaald of je op een paard kan rijden met een moeilijke rug, ik vind het veel erger om mensen te zien rijden die lopen te zagen en te trekken en te schoppen dat vind ik veel erger om te zien en het is veel slechter voor het paard!!!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 11:07

De foto's doen het niet meer en er is ondertussen wel genoeg gezegd lijkt me