Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mijn trucjes werkte niet meer om haar naar voren te krijgen alleen de zweep soms maar dat is nou ook niet de bedoeling want ze reageerde juist de laatste tijd beter naar je been, je hoefde alleen maar je zweep in je handen te hebben om eventueel te gebruiken. Nu moest ik echt aandrijven zodat mijn benen lam van werden
Was een beetje vervelend, wel raar want ze was zaterdag toch zo druk? Nouja ieder geval haar energie was op!
was naar een half uurtje gestopt. Dacht laat haar ff een rondje rennen voor de foto nee hoor bleef staan waar ze stond
Kan doen wat ik wilde maar er zat geen spronkje energie meer in. Nikita12 schreef:maar zou je is een foto van haar willen sture ??
Als ik jullie was zou ik eerst eens met zijn allen rond de tafel gaan zitten en eens eerlijk jullie ergenissen bespreken en een soort van schema opstellen. Want als pony zou ik hier enorm kriegel van worden
Summertje schreef:Gezellig boel zeg hier!
Jullie moeten blij wezen dat jullie de kans hebben op zo'n leuke pony te rijden, en het zou voor de pony ook veel leuker zijn dat jullie wat aardiger met elkaar omgaan. En Antonlover als je vind dat ze het minder goed doet, waarom help je haar dan niet?
Leuke foto's hoor.
MyraTimo schreef:Heb hem gelezen!
`K vind het wel supper van je dat je dat wilt doen!
Ik spring heel weinig dus vandaar dat ik het nog niet zo goed kan!![]()
![]()
XxX Rosa
Ik Vind het vet gaaf! misscien word ik dan eerste op wedstrijdje van ponykamp!
MyraTimo schreef:Het mag van mijn moeder!![]()
![]()
![]()
Ik betaal `t zelf dus dan kan het 2 x bin de maand ofzo.
Ik rij op Woensdag Donderdag en Zaterdag.
![]()
XxX Rosa
lailapri schreef:Ik heb myra sinds gister ook weer eens gereden, maar ze wordt wat afgestompt vind ik. In het begin was ze wel bot, maar als je je zweep gebruikte kreeg je tenminste wel reactie, nu niet meer, kan je erg weinig mee dus.

doom schreef:MyraTimo schreef:Het mag van mijn moeder!![]()
![]()
![]()
Ik betaal `t zelf dus dan kan het 2 x bin de maand ofzo.
Ik rij op Woensdag Donderdag en Zaterdag.
![]()
XxX Rosa
ach woensdag ken ook wel!!!
alleen wisselde tijden en in de avond want loop nu 6 weken schapenstage![]()
daarom komt zondag beter uit!
veel plezier en leer ze in je nieuwe lessen