Flame [Shet]@ Dressuur

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kaia

Re: Flame [Shet]@ Dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 20:24

ge-wel-dig

Ik ben ook zo menig keer door de bak gegaan op een shetje! Humor! Zolang ze het maar niet te vaak doen

Leuke shet! Leuke combi!

Veel succes nog verder!

Bombarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 22:04

Het lijkt tegenwoordig wel alsof iedereen meteen aanvalt als je foto's van een shet op bokt zet, ik zie en ik heb ook gezien in je profiel dat je superserieus bezig bent met je pony, dit vind ik echt heel leuk, omdat jullie alletwee klein zijn, zijn jullie voor 't oog in iedergeval een superstel! Ik vind het er allemaal erg netjes uitzien wat je met je pony doet, respect, want shetjes zijn meestal niet de makkelijksten wat serieus werken betreft! Super, en ja, ik had ook vandaag een jolige bokpartij met mijn paard van (!!!1.75) hoog.. en als ik die er op gezet had dan hadden de reacties waarschijnlijk heel anders geweest, zo zit de wereld vol met vooroordelen, jammer! (maar toch bok ik liever op een shet haha 't is niet zo leuk om een afgrond van twee meter in de kijken terwijl je paard zijn hoofd ergens tussen zijn achterbenen zit hahaha, wat dat betreft bof je maar dat je niet zo groot bent en lekker serieus met je pony aan het werk kan gaan !! Groetjes!

Smookey

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 09:48

Heej echt super gaaf hoe jij met je shet omgaat. ou dat meer mensen de kwaliteiten van de shetlander zo benutten als jouw!! Echt een hele leuke pony. Leuk om te zien dat hij ondanks dat jullie al L2 zijn ze haar shet streken no niet is verleerd Hoop snel nog meer topics van je te zien, jullie zijn een leuk stel.

ikepris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 21:18

heey steph leuke foto's
wooow:O ik heb flame nog nooit zo gezien meestal is ze lief en rustig
maar aan die foto's te zien is ze niet zo lief en rustig;)

queenofdark

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 20:39

leuke shet zeg! die van mij is ook altijd zo fris. heb je andere topics ook bekeken erg leuk!

SHALALA

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 19:51

Vlammetje

Nouja, de foto's, ik heb betere gezien Maar goed, een beetje ondeugend is niet bah!

Ik ben nog altijd een vlamfan hoor. Verheug me weer op de volgende foto's

omaxje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 20:23

leuke shet! alleen je bent wel te groot..........

Bienotje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 22:49

Wat groter dan het normaal plaatje, maar niet te zwaar denk ik. En dat is heel wat anders

Eerlijk is eerlijk, enkele foto's die zijn geplaatst daar durf ik niet vol lof over te zijn. Maar iedereen heb zo zijn mindere dagen en momenten. Want in je profiel staan ook foto's tussen die wat anders laten zien

Misschien wat regelmatiger rijden ofzo.. Dan voorkom je zulk soort buien, als gevolg van overenthousiasme..

Methodiek

Re: Flame [Shet]@ Dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 22:54

Vind jullie samen nog echt een team maar niet meer zoals ik het eerst zag.
Niet raar opvatten hoor.
Of het komt misschien door de winter is natuurlijk koud en van de kou heb je nou ook niet echt zin ( heb ik ook vaak )
Of ik zie het helemaal verkeerd en is het nog zoals eerst
Of je heb er niet zoveel zin meer in ..

Nou ik hoop dat het gewoon door de kou komt want ik vind jullie samen gewoon in 1 zin een super team

Elsemieke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 22:57

Wat een enorm mooie en super gave.. sokken!
Dat was het eerste wat me opviel. Ik vind het heel leuk dat je zo lekker met een shet rijd. Veel succes ermee!

Stephanie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-06 23:05

ik heb heel lang niet gereden jamie.. en kan nog vaak niet rijden vanwege mijn rug.. en ik begin nu ook moeite te krijgen met het vasthouden van de teugels..
gezien mijn botafwijking..
een verzorgster zoeken heb ik gedaan maar dat is gewoon een ramp.. ik kan geen passende ruiter vinden voor Flame..
ze gaat wel vrijwel elke dag in de bak om uit te racen maar ik kan haar niet altijd rijden heel jammer het is gelukkig al een stuk beter met mijn rug dus ik hoop heel snel gewoon weer vaak te kunnen rijden

haha elsemiekje ik vind haar sokken juist nog erg klein

Bienotje, ik denk dat ik hiermee ook jou tip van vaker rijden heb beantwoord..

Dankje smookey en bombarie

Haha sha ik hoop snel eens fotos te kunnen maken!

iSaBeLL

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 00:26

het ziet er goed uit hoor

(P.S. ik heb een comment gestuurd op je pp2g )