en niet naar iemand die het precies het zelfde doet Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en niet naar iemand die het precies het zelfde doet
... maar ik vraag me toch echt af waarom je in hemelsnaam met een spoortje rijd als hij te heftig op je been reageerd? hel1 schreef:Als JIJ je fouten nou eens toegeeft, en niet alles op anderen afschuift(pony, mensen in de bak). Dan zal iedereen hier heel wat vriendelijker reageren. Ze hebben alleen het beste met jou en Nescio voor!
Leuke pony trouwens!
bittermoon schreef:ik had niet veel zin om 4 pagina's met hetzelfde commentaar door te lezen... maar ik vraag me toch echt af waarom je in hemelsnaam met een spoortje rijd als hij te heftig op je been reageerd?
Noeki schreef:ziet er leuk uit !!!![]()
Je bent uhmm een beetje bemodderd
z0rr0 schreef:ik zit ook wellis 2 uur op me paard, want die heeft over energie.
mooie pony hoor en gewoon niet op al dat comentaar letten toch?
waaahahha die laatste foto al dat modder![]()
naja succes
bokkiej schreef:wat een mooierd
... HengstAron schreef:
En over de bak. Het gaat volgens jou om de pony en jou. Daar heb je gelijk in, maar de pony (en daar gaat het ook over) moet in een zware bak lange arbeid verrichten en dat is zeer slecht voor zo'n jonge pony (niet alleen voor een jong dier).
bittermoon schreef:zozo dapper hoor hengstaron, zo een reactie in je derde post sinds oktober 2005.....
@kimberley... dat krijg je er dus van als je niet de moeite neemt om het te lezen ......
verder zijn er zeker dingen qua commentaar die je aan zou kunnen nemen uit dit topic... maar ik snap wat je bedoelt, bokt heeft af en toe ziekelijke neigingen...

Mietje schreef:Ik weet zeker dat ze er toch écht wel wat van aanneemt!
Het is maar hoe je het brengt he bokt?
pAardenMeiid schreef:jonges jonges wat een discussie omdat ze alleen maar wat foto's van het rijden laat zien.. ieder zijn eigen aanpak hè..