je paardje lijkt superhard op het mijne.
Maar dan alleen uiterlijk, de mijne kan niet zoveel
nuja, heb hem nu nog geen volle week, dus heb nog wel tijd. Misschien kan hij binnen een paar jaartjes ook zo mooi strekken. We zien wel.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

miesie schreef:Ik niet dat het zadel al te ver naar voren moet.. Volgens mij heeft hij gewoon een vreemde bouw want hij behoort achter de schouder te liggen en hij ligt er niet superver achter...
Hij kan aardig lopen, verder weet ik niet wat ik ervan moeten denken, beetje vreemd dier..
Maar zolang de nieuwe eigenaar er maar gelukkig mee is
Haha mies.. Ja, ik vond dit ook. Want als je de halslijn volgt, ligt het zadel echt niet super ver naar achter. Het paard heeft gewoon een verschrikkelijke groot schouderpartij.
KiWiKo schreef:heb je de achterkant ook bekeken DressLOver???
dus dat komt allemaal vanzelf wel.
KiWiKo schreef:jawel, zeker zo......... maar een paard dat ZO gaat zitten, rij je moeilijk ronder. Daarnaast zie je gewoon dat dit een behoorlijk heet paard is..... net onder het zadeldus dat komt allemaal vanzelf wel.
Dit is gewoon nu de zelfhouding van dit paard
, zou een mooie boel worden als ze zo mocht blijven lopen
. Dat het paard heet is en net onder het zadel, daar heb je gelijk in, maar dan mag je best streven naar dieper en ronder.
en dat gaat best wel goed komen denk ik zo
Kimmie_girl schreef:leuke foto`s heb ik gemaakt
Vanita heeft een poosje stil gestaan ,
Verder is ze zeer gevoelig en niet een allermans paard.
Ze loopt idd op sommige foto`s te diep ,, dat heb k der ook al een paar gezegt.
Heb er al veel tips gegeven en het ging ook stukken beter,
Ze was er fris,
me tips again renske :
- rechtop zit
_ teugels op maat houden
- handen meer dragen
- haar iets meer opgericht rijden,
En haar op je eigen tempo laten lopen en niet op haar tempo,,
maarja idd. dit paard was van handelstal jansen
heb hem ook een paar keer gereden.
Hij is erg fijn ,
Meid , ik help je even uit je dromen want nadine en ik kunnen hem even goed als jou rijden alleen jij vraagt iets minder als ons !! :o
, viel me al een aantal keer op dat de TS het idee heeft dat ze de enige is die met het paardje overweg kan. 

jolly_renske schreef:ik bedoelde het ook niet verkeerd mee van dat ik bijna de enige was, want nadine en kimberly kunnen er ook goed mee rijden maar daarom zei ik BIJNA de enige dus daar bedoelde ik ook hun mee

steffie4ever schreef:ik heb niet t hele topic door gelezen hoor dus niet gelijk aanvallen naar mijn reactie!
allereerst vind ik het een prachtpaard om te zien.. maar probeer echt om je houding te denken, hakken uitdrukken, en niet voor over ''vallen''
het paard loopt ook heel er voor je uit en loopt voor je ''weg'' probeer um in een rustiger tempo te laten lopen [JOU tempo] zodat er wat meer ontspanning te zien is.
verder vind ik het echt een leuk paard met flinke gangen, trots op zijn